terkini dan sensasi

Isnin, 24 Januari 2011

blogger RM1 juta ~

hurmmm...mesti ramai dah baca ni kat 
paper berita minggu semalam kan
wahhhh...untung jugak jadi blogger ni...
boleh jana income sampai RM1 juta!!
tahniahlah kepada redmummy.com tu kan
bila dah baca pasal berita ni aku pun
teruslah jengah ke blog dia...
pandai betul dia nak menjana pendapatan kan??
ermmm...mmg beruntung betul dia~
aku nak jadi macam redmummy ke??
eh!! xdelah...aku tulis blog ni pun sekadar suka2 je
tapi bagi yang pandai buat duit dengan
hanya berblogging ni memang mereka
sangat bagus!!

4 ulasan:

  1. aah kak.. otai2 ni mmg kaye depan PC je..tak yah kijo terok2 cam kite ni..
    nguhuhuhu

    BalasPadam
  2. tulah b, teringin nak jadi cam dia~
    tapi xpelah bukan rezeki kita ke arah tu...

    BalasPadam
  3. tu la sal.. kite bukan nak ngadap mende ni tiap ari.. nk wat n3 pon rase nk pecah kapla dibuatnyer! kekontangan idea..

    BalasPadam
  4. pembetulan sket
    kita keja mmg ngadap pc
    tp x sempat nk bblogging jer

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com