Logo KBBA

terkini dan sensasi

Selasa, 25 Januari 2011

lega dah!

Assalamualaikum...(^ ^)

Mas dah boleh tersenyum...

hati dan perasaan ni pun dah lega sangat... perkara yang merisaukan Mas 2-3 hari ni sudah terjawab! mesti kawan-kawan tertanya kan? apalah sebenarnya masalah Mas ni... Mas cerita sikit ye! 

Mas ada masalah kesihatan sikit, biasalah masalah perempuan... jam 11 pagi tadi Mas mengagahkan diri pergi ke klinik! berjumpalah Mas dengan doktor apa ntah nama dia... bincang-bincang, cakap-cakap dan tanya apa masalah Mas, serius ke? doktor pun memberikan pandangan dan nasihatnya serta apa sebenarnya masalah Mas ni... nasib baik takde masalah yang serius cuma doktor cakap hormon tak stabil je... lega sangat!

yelah, takut jugakan kalau ada masalah serius.. biasalah bila dah tak stabil tu kenalah makan ubat untuk stabilkan balik... ubat ni pulak ada sikit kesan sampingan! tapi doktor suruh makan dulu dalam sebulan dan tengok kesannya macam mana...


inilah ubatnya! tapi sebelum Mas makan, Mas trylah jugak  search kat google pasal ubat ni... nak tahulah jugak apa kesan sampingannya... berkesan ke tidak dan macam-macam lagilah... entahlah, takut Mas tak makan je ubat ni!

5 ulasan:

  1. hoh...jgn jadi cam aku arituudah..mkn ubat hormon nyer pasallah naik allergic kat muka aku tu...nasib dah baik...klu tak jadi princess frog lak aku...hu3

    BalasPadam
  2. aku tak allergic kat ubat..
    tapi aku takut effect lain jer!

    BalasPadam
  3. hehehe...bolehlah arfan dpt adik!

    BalasPadam
  4. wah~!! mahal nye ubt ni...hahaha

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com