Logo KBBA

terkini dan sensasi

Selasa, 15 Februari 2011

lepak with my BFF

Assalamualaikum...(^ ^)

korang semua tahu kan hari ni cuti... Mas pun macam biasalah bangun tidur buat kerja rutin di rumah, pastu tengahari terus prepare bahan-bahan untuk masak sebab my BFF nak datang lepak kat umah... bukan sekadar lepak je, cik BB nak bawak Hunni Madu dia jumpa chip mekanik (husband Mas lah tu)... dia nak suruh tengokkan lampu signal dengan lampu break kereta dia yang tak menyala tu...


sambil husband bertungkus lumus membaiki lampu kereta cik BB kitaorang pun borak-borak sambil menjamu selera... inilah juadah yang Mas sediakan untuk diaorang... simple tapi sedap tau!


lepas perut dah kenyang kami lepak-lepak sambil borak-borak and tengok TV... gambar harus ada kan untuk tepek dalam ini blog... hehehehehe!

my BFF! BB dan CT... lagi sorang tu member diaorang, Aiza kot namanya
arfan pun nak gambar gak ngan cik BB kesayangan dia tu!

bila diaorang semua dah pulang Mas pun kemaskan baju husband sebab dia kena pergi kursus kat Shah Alam... Mas ditinggalkan selama 3 hari dengan anak-anak je...

dah ready nak pergi kursus
bubyee abang, hati-hati tau!

5 ulasan:

  1. nyiampah tau tgok lmbaian2 kaabah pic yg last tuh! muahahahahahhaha

    BalasPadam
  2. hehehehe...rindu tau
    3 hari kena tinggal! huhuhu..

    BalasPadam
  3. kak, sotong tu mmg menarik.. ape lagi ct pon 'menarik' gak gatal2 tgn.. padan muke die..! hsnff

    BalasPadam
  4. aah kak...mg sdp sotong..sampai x hingat..da tegaru2x lagi...kak,nt kte shooting ek.cntik la tgk gmbr ni

    BalasPadam
  5. yela t.. mau ko tak hingat.. port garu kau pon kemain lagik.. kt kusyen! pastu sedap aku landing muke aku kt kusyen tu kan!!!!!

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com