Logo KBBA

terkini dan sensasi

Rabu, 16 Februari 2011

terpaksa cuti!

Assalamualaikum...(^ ^)

ingatkan entri semalam yang Mas cakap husband kena pergi kursus... walaupun hanya di Shah Alam tapi still kena menginap kat sana... jadi dengan rasminya Mas terpaksa cuti mulai hari ini sampai Jumaat... syoknya!

dapat cuti 6 hari berturut-turut... Mas bukan saja suka-suka nak ambil cuti ni, sayang cuti oiii! 3 hari tu... tak pasal-pasal kurang cuti Mas... nanti raya takde cuti pulak! habis nak buat macam mana kan, nanti siapa pulak nak uruskan sekolah anak-anak! siapa nak hantar dan jemput diaorang kan? pastu lepas sekolah siapa pulak nak jaga diaorang...

biasanya abah mereka yang jaga sebab dia hanya kerja shift malam... seronok pun ada, bosan pun ada cuti lama-lama ni... lainlah dapat pergi jalan-jalan sukaria dengan keluarga... jadi untuk my boss tersayang, janganlah merindui PA mu ini... next week kita ketemu kembali!

dan buat sahabatku sekalian especially my BFF, BB dan CT... janganlah kamu merinduiku! aku bercuti tidak lama cuma 6 hari sahaja... jika kamu rindu jugak, tataplah gambarku sepuas hatimu! muahahahahahaha, korang berdua jangan muntah darah pulak ye! 

challow dulu, nak jemput anak-anak kat sekolah...

6 ulasan:

  1. wah bestnye cuti lame2... xpe mesti anak2 sronok mama die da umh... =)

    BalasPadam
  2. rileks2.. dok uma puas2.. we ols nk pektis bowling dulu.. senang nk lawan champion nnti.. keh3

    BalasPadam
  3. ingat amik cuti ikut suami...duduk rumah rupanya...

    BalasPadam
  4. kiera : hehehe...best gaklah

    bb: bagus3...pektis betul2 tau

    ummi: tak ikut pun sbb dia kursus dekat shah alam je...

    BalasPadam
  5. xpe...xpe...sy da letak gmbr akk kat wallpaper pc sy ni.ngeh3x

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com