terkini dan sensasi

Sabtu, 19 Mac 2011

fiesta hot ballon (part 3)

Assalamualaikum...(^ ^)

hari ni kami bersuka ria lagi di fiesta belon panas.. memang kami tak nak lepaskan peluang mencuba naik belon panas! seawal jam 5.00 pagi kami dah keluar dari rumah, hebat kan? ingat kami orang yang terawal, rupanya ada yang lagi awal! tertanya² Mas, mereka ni tidur kat sini ke?


hampir 2 jam beratur, kaunter tiket dibuka.. macam semalam jugak tiket hanya dijual untuk 300 pengunjung.. lihatlah muka gembira kami setelah berjaya dapat tiket! 


akhirnya masa yang ditunggu² pun tiba.. lihatlah kami beraksi dan bergembira menaiki belon panas.. berjaya jugak akhirnya!





kami berada nun di atas sana.. di awan nan biru!

sememangnya Mas berpuas hati.. berbaloi jugak usaha kami menunggu dari awal pagi.. yang penting dapat gembirakan anak².. itu dah memadai!



4 ulasan:

  1. hasrul;

    syiokkk gile!
    pengalaman yg tak dpt dilupakan..

    BalasPadam
  2. akmal ezzah alias;

    memang best sangat!

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com