Logo KBBA

terkini dan sensasi

Ahad, 13 Mac 2011

review filem I am Number Four : penuh aksi!

Assalamualaikum...(^ ^)



hari ni Mas menonton filem ini dan pendapat Mas ia filem yang superb dan penuh dengan aksi² yang mendebarkan.. dari awal hingga saat² akhir memang tak lepaskan peluang menonton aksi² setiap pelakon dalam filem ini, sungguh mengagumkan! pengarah berjaya membuat kejutan yang mengambarkan babak² suspen dan ada diselit unsur² kelakar yang menghiburkan penonton..

tidak dinafikan hero yang kacak dan macho serta heroin yang cantik dan menawan bisa membuatkan penonton tertarik untuk menonton filem ini..

jadi yang belum menonton filem ini jangan lepaskan peluang.. sangat rugi kalau tak tengok, memang superb! Mas bagi 10 bintang! kalau nak tahu lebih lanjut boleh tengok kat website filem ni..

Number 4 and Number 6

6 ulasan:

  1. Waaaa!!! Nak tengok jugakkk!!! Isk..isk...Dah lama xmenjejakkan kaki ke wayang niii....=(

    BalasPadam
  2. ramai gak membe2 cakap yg m0vie nie superb...bel0m berkesempatan nak tgk lagi...

    BalasPadam
  3. mardhiyyah;

    pegilah tengok
    sekali sekala tgk wayang xpe kan?

    BalasPadam
  4. solo molo;

    memang sgt2 superb
    rugi tau kalau tak tengok..

    BalasPadam
  5. dah tgok minggu lepas.. terperasaan mende2 yg tpelanting asik kene kt muke senirik je.. seb baik bukan 3D.. klu tak pekak cikT dgr jeritan kuntilanak.. overol, suke.. tapi tak cinta..

    BalasPadam
  6. b; akak xdelah smpai terjerit2
    tapi khusyuk sbb xnak miss setiap aksi2 dlm ini cerita!

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com