Logo KBBA

terkini dan sensasi

Sabtu, 26 Mac 2011

KLCC bertukar menjadi ZOO NEGARA

Assalamualaikum...(^ ^)


memang Mas dah planning dari hari Jumaat nak pergi KLCC... tujuan sebenarnya sebab teringin sangat nak naik skybridge KLCC tu... sampai je kat sana rupanya kaunter tiket dah ditutup dan tiket telah sold out! barulah Mas tahu yang kaunter tiket hanya dibuka dari jam 7 hingga 8 pagi sahaja dan waktu untuk naik ke skybridge tu dari jam 8.30 pagi hingga 7.00 petang...

melepas peluang kami nak naik skybridge! terpaksa datang esok dan kami akan keluar rumah seawal jam 6.30 pagi! memang tak berputus asa! so terpaksalah tukar plan... dari KLCC terus bertukar menjadi Zoo Negara! lagi pun dah lama tak pergi zoo ni... almost 2 years tak jejak kaki kat sini!


antara gambar-gambar haiwan yang menarik untuk dilihat di zoo ini

sebenarnya tak bosan sangat bersiar-siar di zoo negara ni... seronok dapat tengok gelagat haiwan-haiwan yang menarik dan mencuit hati... sambil tu kita boleh tahu serba sedikit tentang kehidupan mereka... jadi kami sangat enjoy walaupun cuaca agak panas!



8 ulasan:

  1. lamenyer xpegi zoo negara...huhu

    BalasPadam
  2. cik yuz;
    akak pun sama...baru hari ni pergi selepas 2 tahun!

    BalasPadam
  3. nak pegi skybridge mmg kene beratur awal...ramai gile org beratur nnt...so kene la g beratur awal...tp yg bagusnye, boleh ambilkan tiket utk org lain...maknenye boleh mintak somi akak beratur n amekkan tiket utk akak skeluarga...xyah la sume beratur skali...hehe;)

    BalasPadam
  4. storyfromme;
    samalah ngan akak...dah 2 tahun tak pi..baru sekaranglah nak pi!

    BalasPadam
  5. weiyda;
    jgnlah sedih2...nanti adalah masa tu

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com