mrs secretary

Rabu, 16 Mac 2011

Minggu Setiausaha

Assalamualaikum...(^ ^)

Anda setiausaha? Atau lebih sinonim di panggil PA. Mas sebagai seorang PA rasa bangga bila ada Minggu Setiausaha ni, terasalah tugas kami tu dihargai walaupun ada yang cakap PA ni bukan ada kerja sangat pun. Sekadar jaga diari bos je. Tak kisahlah orang nak bertanggapan macam mana pun, yang penting hanya seorang PA je tau macam mana tugas seorang PA.

Tapi yang seronoknya sudah menjadi kebiasaan bila tiba Minggu Setiausaha pasti ada konsert dari artis² ternama. 

Dato' Siti Nurhaliza

Anuar Zain

Sebenarnya Mas bukan berharap dapat pergi pun konsert² ni, tiket punyalah mahal. Manalah mampu nak beli, lainlah kalau bos baik hati nak bagi sebagai hadiah. Mesti tak tolak punya, hehehee! Tapi kalau dapat pergi seminar anjuran PSUKM ni menarik jugak, boleh tambah ilmu pengetahuan.

To all my PA's friends enjoy your Secreteries Week on 5 April 2011 soon.

7 ulasan:

  1. Hanya jauhari mengenal manikam.. wat ape2pun kne sungguh2..slmat menyambut minggu setiausaha

    BalasPadam
  2. takde hari untuk akauntan ke? :)

    BalasPadam
  3. storyfromme;
    setakat ni belum ada lagi kot? tak pasti lah...hehehe

    BalasPadam
  4. Cakap pasal minggu setiausaha ni, tu lah..dok tengah fikirkan nak bagi apa kat setiausaha hubby ..hehe( Dia suruh kita belikan..):).Nak bagi apa ye..?

    BalasPadam
  5. ariana..
    baiknye hubby awak..menghargai PA dia
    belikan pen pun ok..pastu tulislah "ikhlas dari boss anda" hehehehe..

    BalasPadam
  6. salam.....kami mengadakan sectries conf...beriminat x?drop me an email ain@qscasia.com...nt sy forward brochure kat awk....ad artis misteri yg mmg ad aura mcm tsunami buat persembahan~!

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com