Logo KBBA

terkini dan sensasi

Jumaat, 29 April 2011

blogger muda yang baik hati

Assalamualaikum...(^ ^)

semakin hari Mas rasa semakin seronok berblog.. dapat berkenalan dengan ramai blogger samada yang sudah lama ataupun masih baru! walaupun tidak pernah bersua muka tetapi persahabatan yang terjalin amat mesra dan akrab.. pelbagai cerita, tips, nasihat dan pengalaman dikongsi bersama! 

kebanyakkan blogger yang Mas kenali majoritinya masih muda.. al-maklumlah Mas ni dah masuk umur 30an baru kenal apa itu blog! salah seorang blogger muda ni, Mas suka sikapnya.. walaupun Mas tak pernah berjumpa dengan dia tapi Mas tahu dia seorang yang baik hati!


inilah header blog blogger tersebut, mesti kawan-kawan pun dah jadi follower blog dia kan? kalau tak silap, Mas tahu tentang blog dia melalui segmen BA.. sehinggalah sekali tu Mas bertanya dengan dia macam mana nak buat iklan churp-churp bagi nampak tersusun.. tak sangkalah pulak dia bagi link cara nak buat iklan tu! heheheee, terima kasih Edie! 

bermula dari situlah Mas selalu mengikuti perkembangan blog dia dan setiap hari mesti baca blog dia.. pernah sekali tu dia buat entri khas untuk Mas, boleh baca kat sini.. terharu Mas, memang baik hatilah Edie ni.. sekarang ni Edie sedang update bloglistnya untuk bulan May, kalau kawan-kawan berminat nak sertai boleh tengok kat sini.. terima kasih banyak Edie kerana sentiasa menyokong akak, nanti balik Malaysia bolehlah kita berjumpa di mana-mana gathering, hehehehe..

13 ulasan:

  1. thnx akak... insyaAllah klu ada rezeki kita jmpe kat M'sia..

    BalasPadam
  2. @trigyy
    sama2...edie mmg baik!
    ok, ada umur yg panjang kita akan berjumpa!

    BalasPadam
  3. kembang kempis idung triggy tu mas..^O^

    BalasPadam
  4. wowww. nak kena terjah ni.. hehehe

    BalasPadam
  5. SaLaM KaK MaS...

    WaH!~ NaK TeRJaH La BLoG eDie... (^_____^)V

    BalasPadam
  6. diorang nak konvoi dr mane kak? lgpn bukan satu jalan. My dr kepong. mungkin gerak sndiri.

    kak mas??

    BalasPadam
  7. @mynameismy
    tak tahulah..abg ben pun tak cakap apa2 lagi! kalau tak akak pi sendiri je..

    BalasPadam
  8. tQ again. pghrgaan disni

    http://trigyy.blogspot.com/2011/05/terima-kasih-may.html

    sila email alamat rumah yg terkini ke edietrigyy@gmail.com

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com