terkini dan sensasi

Ahad, 10 April 2011

teppanyaki terbaik! rugi tak cuba...

Assalamulaikum...(^ ^)

salam pagi ahad kawan2.. semoga pagi ini kita dilimpahi rahmat olehNya untuk meneruskan kehidupan pada esok hari! 

dah lama Mas tak kongsi dengan kawan2 tempat makan terbaik yang pernah Mas pergi.. semalam Mas teringin nak makan teppanyaki.. kebiasaannya Mas akan pergi ke Jaya Jusco Taman Equine! teppanyaki kat sini memang marvelous dan puashati sangat kalau makan, harga pun berpatutan.. pastu sambil makan boleh tengok chef dia masak!


memang kagum tengok cara chef ni masak.. sangat cekap dan pantas

ini pilihan Mas, beef teppanyaki!
tengoklah sayur dan dagingnya, sangat banyak!
harga satu set RM12.90

ini pulak pilihan husband Mas, chicken teppanyaki
oh! sangat menyelerakan, harga satu set RM9.90

ok Mas dah kenyang! kawan2 apa lagi.. pergilah cuba, pasti terangkat!

12 ulasan:

  1. makin berbunyi-bunyi perut saya ni tengok makanan tu..huhu

    BalasPadam
  2. nampak sooooooooooo nyummy!!!

    arrgh! lapar..

    BalasPadam
  3. nur anis;
    silalah pergi makan disana!
    pasti tak berbunyi dah perut tu...hehehehe

    BalasPadam
  4. nur ikhyar;
    memang sgt yummy dan sedap!
    silalah cuba...

    BalasPadam
  5. khalis rasa khalis tak pernah makan benda ni semua

    BalasPadam
  6. mr. teppanyaki mmg best. selalu gak fa makan kat sini. oh, salam perkenalan...

    BalasPadam
  7. khalis;
    awk kena cuba...mmg sedap!

    BalasPadam
  8. dekcik;
    alah kesiannya...pi cuba mkn teppanyaki ni!

    BalasPadam
  9. shafa;
    oooo ye ke? sgt best kan?
    salam perkenalan jugak..

    BalasPadam
  10. hu..sedapnya..dulu masa study, selalu makan teppanyaki Midvalley..mmg sedap la..try yg kt alamanda mcm x best sgt..selalu ja ke jusco equin 2 tp lnsung x prnh try teppanyaki situ..kot2 x sedap mcm yg kt midvalley 2..hehe

    BalasPadam
  11. dulu masa study slalu layan teppanyaki midvalley..mmg sedap..nk try kt tmpt len takot x sedap mcm kt midvalley..sbb dh try yg kt alamanda x sesedap mcm kt Midvalley..

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com