Logo KBBA

terkini dan sensasi

Sabtu, 14 Mei 2011

blog dah PULIH... nak review jugalah Maharaja Lawak

Assalamualaikum...(^ ^)

blog dah pulih!
lega rasanya bila blog dapat berfungsi kembali dan syukurlah blog Mas masih bernyawa... semua entri 12 Mei pun dah dikembalikan semula tapi komen je yang masih hilang entah ke mana! tapi takpelah janji masih boleh mengetuk keyboard untuk menghasilkan entri... kalau tak boleh mati kutu dibuatnya! tidur malam tadi pun termimpi-mimpikan blog...

disebabkan blog berpenyakit semalam jadi Mas tak boleh jalankan rutin mereview Maharaja Lawak... jadi hari ini Mas nak review jugalah! bukan apa rasa tak seronok pula kalau tak update entri tentang Maharaja Lawak ni... jadi kalau kawan-kawan nak baca, silakanlah...


Review Maharaja Lawak... silent comedy milik JAMBU dan JOZAN

      

Maharaja Lawak malam ni paling Mas nantikan kerana minggu ini adalah minggu silent comedy… kadangkala lawak tanpa suara adalah lebih bagus daripada yang bersuara! ternyata semua peserta membuktikannya… memang semuanya memberikan persembahan yang terbaik kecuali Amirlah! so far Mas rasa minggu nilah minggu yang terbaik!
  • dimulakan dengan Sepah yang memang tidak mengecewakan… boleh pulak bomoh terkejut tengok hantu, pastu hantu pulak yang ubatkan bomoh tu…hahahahaha! lawak yang sangat best
  • diikuti dengan Amir… tiap2 minggu memang membosankan dan mengecewakan! ternyata silent comedynya tidak menjadi, hanya syok sendiri je!
  • Balas pula menyusul dan minggu ni mereka membuktikan yang lawak mereka juga terbaik dan boleh diterima! kuranglah double meaningnya sbb tak boleh bersuara kan?
  • silent comedy yang terbaik dan terbest di abad ini… bak kata mamat Khalid bertaraf international! itulah Jambu yang memang jambu dan terbest!
  • seterusnya Nabil yang dikatakan selalu mempersembahkan lawak yang kreatif… tetapi minggu ini memang persembahannya mengecewakan! rasanya Nabil expert bab silent comedy ni tapi faktor kesihatan dijadikan alasan… huhuhuhu!
  • Jozan memang tidak akan mengecewakan! persembahan silent comedy yang sangat kreatif dan setaraf international juga! you’re the best!
  • Man juga seperti Nabil… seperti hilang arah dan tak bersedia! memang tak menjadi langsung silent comedynya…
  • puas hati! akhirnya Amir tersingkir jugak! cukuplah tu memalukan diri sendiri ye… dan ada undi masuk... dah macam AF lah pula! bagi Mas R2 layak diundi masuk..

6 ulasan:

  1. wah... akhirnya.. amir kluar jugak

    BalasPadam
  2. @sue perbs..
    tulah..bagus jugak dia keluar!
    dia mmg tak layak utk maharaja..

    BalasPadam
  3. nak R2 masuk balik, diaorang berbakat tu....

    BalasPadam
  4. @Amin Zaki
    yes! jom sama2 kita like R2 di facebook...

    BalasPadam
  5. setuju dengan mas biar R2 yg masuk balik. eloklah amir kuar. elle tak pernah faham lawak amir tiap2 minggu.

    BalasPadam
  6. @Elle Elyssa
    tulah..R2 best kan?
    tapi nasib diaorg tak baik terkeluar awal, bagus gak ada undi masuk ni!

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com