Logo KBBA

terkini dan sensasi

Selasa, 3 Mei 2011

hadiah dari lelaki... ada makna tau!

Assalamualaikum...(^ ^)

mentang2 lah semalam baru dapat hadiah dari suami tercinta, hari ini terus nak kongsi2 cerita tentang hadiah pemberian dari lelaki... sudah pastinya hadiah yang kita terima dari lelaki terutamanya suami atau teman lelaki mesti sangat bermakna! hadiah2 tersebut semuanya membawa erti yang sangat mendalam kepada si pemberi atau si penerima... jom kita lihat makna di sebalik hadiah pemberian tersebut!
  • coklat dan bunga... mesti kawan2 biasa dapat hadiah sebegini kan? Mas pun suka kalau dapat hadiah bunga dan coklat, rasa seronok sangat! sebenarnya lelaki suka beri hadiah sebegini kerana ianya mewakili segala perasaan mereka kepada kita dan mereka tau hadiah sebegini bisa membuat wanita gembira!
  • pakaian... sekiranya lelaki menghadiahkan pasangan mereka hadiah sebegini mungkin mereka mahu pasangan sentiasa mengingati dirinya sepanjang waktu! hurmmm... belum pernah lagi dapat hadiah berupa pakaian dari husband...
  • kasut... pemberian hadiah ini penuh dengan makna tau! kalau suami menghadiahkan isterinya dengan kasut tumit tinggi bermakna si suami mendambakan hubungan intim bersama pasangannya! suami je tau, kalau dari teman lelaki pasti maknanya lain ye!
  • barangan kemas... lelaki yang menghadiahkan sebentuk cincin atau rantai leher bertakhta batu permata, ini bermakna dia bersungguh2 untuk berhubungan serius dengan teman wanitanya! sesuailah dengan istilah 'diamond is a girl best friend'...
sangat bermakna rupanya hadiah dari lelaki ni kan? bolehlah dijadikan panduan kepada kaum wanita kalau nak request hadiah dari yang tersayang... hehehehe! Mas dapat hadiah handbag dari husband sempena birthday, apa pula maknanya? husband nak suruh simpankan duit dia banyak2 kot dalam handbag tu!

p/s : sumber info daripada majalah Harmoni...

13 ulasan:

  1. kak, aku penah dapat adiah kasut.. klu tau tkencet ditgh jalan, aku suap kasut tu kt mulut die.. opss! batu btl2 INTIM!

    BalasPadam
  2. khalis bagi coklat je.. hehe

    BalasPadam
  3. k.mas... kalo hadiah teddy bear ape pulak ek mksdnye?? hehe... ^_^

    BalasPadam
  4. sonok kan kalau dpt hadiah dr en somi.. huby zr jenis xromantik, tp sekali dia romantik, leh cair di buat nye... penah suprise kasi jam & hp tuk zr...

    BalasPadam
  5. fara selalu dapat hadiah kasut.. ouchh.. itu maksudnya ye.. hehehe..
    baru ni dapat handbag.. apa maksud pulak tuu..

    BalasPadam
  6. @BbSH~
    hehehehehe...mmg INTIM sangat!

    BalasPadam
  7. @NoRa DaDiLLa
    tak pastilah pulak sbb dlm majalah tu takde pulak pasal teddy bear!

    BalasPadam
  8. @fazilzura
    husband mas pun tak romantik gak tapi kalau birthday tu mesti dia bagi hadiah punya..

    BalasPadam
  9. @Farah Shamsudin
    itulah maksudnya..
    kalau handbag macam yang cakap tu kot? hehehee

    BalasPadam
  10. macam ni nanti naz kena kerap beli kan kasut hahahahahahaha

    BalasPadam
  11. @naz
    amboiiiii...kemain lagi dia!

    boleh je tapi bila dah kawin nanti tau...hehehehehe!

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com