Logo KBBA

terkini dan sensasi

Jumaat, 27 Mei 2011

Maharaja Lawak...sambung lagi 3 minggu!

Assalamualaikum...(^ ^)

minggu ini adalah peluang terakhir untuk peserta menunjukkan lawak mereka... kerana sebentar lagi kita akan ketahui peserta mana yang layak ke pentas akhir! Mas tidak mahu review panjang lebar tetapi peserta yang berjaya membuat ketawa terbahak2 sampai nak putus urat perut sudah tentulah kumpulan Sepah, Jozan dan Jambu! persembahan ketiga2 kumpulan ini memang tidak pernah mengecewakan... mereka sentiasa bersaing untuk meraih undi para penonton... sudah pastinya mereka akan berjaya ke pentas akhir!

bagi 3 lagi peserta iaitu R2, Balas dan Nabil... lawak mereka hari ini agak mengecewakan dan kurang menjadi! tapi tidak pastilah kalau mereka juga berjaya ke pentas akhir! 

ada kejutan rupanya... Maharaja Lawak akan disambung lagi selama 3 minggu sebelum ke pentas akhir! dan minggu ini Balas disingkirkan...


4 ulasan:

  1. pulak dah.. hehehe.. tak guring gusi lagi boleh gelak.. hahha

    BalasPadam
  2. nice.. bole la gelak ''gini gini'' macam jozan.. hahaha

    BalasPadam
  3. @trigyy
    tulah...kena bergelak ketawa lagi 3 minggulah!

    BalasPadam
  4. @Ayie
    letih lagilah nak gelak...hehehehe

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com