mrs secretary

Selasa, 3 Mei 2011

Menghadiri kursus di INTAN

Assalamualaikum...(^ ^)

Mulai hari ini 3/5/2011 (Selasa) hingga 6/5/2011 (Jumaat) Mas akan menghadiri Kursus Kreativiti di Tempat Kerja di INTAN Kampus Wilayah Tengah, Jalan Elmu, Kuala Lumpur.


Jadi sepanjang hari tersebut dari seawal pagi hinggalah jam 5.30 petang Mas tak bolehlah nak buka blog, balas komen dan jalan² kat blog kawan² dan blog Abang Ben. Pasti Mas akan rindu nak baca entri kawan² dan entri Abang Ben, nak blogwalking pun sudah tentulah tak boleh jugak.

Jadi kawan², Mas hanya akan bertemu dengan kawan² semua pada sebelah malam je. Entri untuk sebelah siang tetap ada tau, tapi cuma 1 entri jelah. Mas dah siapkan awal² lagi agar kawan² tak bosan datang blog Mas nanti. Sekurang²nya boleh baca jugak entri terbaru walaupun satu je, semua entri tersebut Mas dah buat auto publish! Jadi, jangan lupa datang blog Mas tau!

12 ulasan:

  1. selamat menghadiri kursus akak ;p

    BalasPadam
  2. selamat berkursus ye kak..minta kat intan banyak kali..slaloo x dpt...sedey je

    BalasPadam
  3. bestnye dpt g kursus. kite ni ape kursus pn xpanggil lagi. kite xisi INTAN sbb slalu isi xdpt. hee. selamat berkursus yeh.

    BalasPadam
  4. @syawalsimpsons
    terima kasih!
    ooo ye ke? mas minta senang je dpt..

    BalasPadam
  5. @Norzi3La
    hurmmm tunggulah mungkin ada rezeki tu.. akak minta sekali je terus dapat!

    BalasPadam
  6. boleh laa bagi tunjuk ajar.. ejulz pun PA gak.. heHe..

    BalasPadam
  7. @ejulz
    boleh je...no problem!
    contact akak kat FB ok..

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com