Logo KBBA

terkini dan sensasi

Isnin, 16 Mei 2011

muka yang masuk 8TV semalam

Assalamualaikum...(^ ^)

semasa lepak bersama geng Sahabat Blogger di Taman Layang-Layang semalam, Ady Budika ada rakam video kami untuk sampaikan ucapan happy birthday kepada Baki Zainal.. banyak jugaklah video yang Ady rakam termasuklah video Mas dan Yana Nanako nyanyi happy birthday! 

jadi malam semalam tunggu jugalah siaran 8TV Nite Live tu.. tapi disebabkan lambat sangat Mas record jelah! nasib baik ada Astro PVR, nak juga tengok video sapalah terpilih untuk ditayangkan! bila hari ini Mas hampir terlupa yang Mas record siaran tu, semasa tengah syok layan cerita Sarjan Hassan kat TV2 barulah teringat! teruslah Mas cari siaran yang Mas record tu, nampaknya video Mas nyanyi dengan Yana tak terpilih! takpelah Mas tak kisah sebab semalam Ady ada bagitau yang pihak produksinya terpaksa pilih salah satu je.. inilah video yang terpilih dan muka2 yang dapat masuk 8TV, sukalah korang ye!





 memang happening!

15 ulasan:

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com