Logo KBBA

terkini dan sensasi

Sabtu, 28 Mei 2011

review filem KungFu Panda 2 : Po semakin teror!

Assalamualaikum...(^ ^)

bagi sesiapa yang pernah menonton KungFu Panda pastinya tidak akan melepaskan peluang menonton filem KungFu Panda 2.. Mas sangat teruja nak menonton filem ni kerana seronok ingin menyaksikan aksi² Po yang comel!


sinopsis filem
filem ini mengisahkan bagaimana Po mahu mencari siapakah dirinya yang sebenar dan daripada manakah dia berasal.. seterusnya Po dihantar oleh Master Shifu bersama² The Furious Five ke Gongmen City untuk menyelamatkan bandar itu dari ancaman Lord Shen.. dari situlah Po mendapat tahu siapakah dirinya yang sebenar dan bagaimana dia boleh dijaga oleh ayahnya The Goose.. dan akhirnya dia juga berjaya menyelamatkan Gongmen City dari dirampas oleh Lord Shen..

review Kungfu Panda 2
kesimpulannya filem kali ini agak kurang dengan babak² yang mencuit hati tapi sebaliknya banyak dipaparkan adegan pertempuran di antara Po bersama The Furious Five dengan kuncu² Lord Shen.. tapi ternyata watak Po memang tidak mengecewakan, tetap dengan aksi lucunya dan yang paling penting dia semakin teror! terasa kagum pula melihat aksi Po bertempur dengan Lord Shen.. jadi kepada peminat KungFu Panda memang rugi tidak menonton filem ini, ianya tidak mengecewakan.. Mas bagi 8 bintang!

12 ulasan:

  1. mesti lagi best dari yang 1st kan ???

    BalasPadam
  2. comelnye kak...
    xtgk lg laa cite tu..
    best x yg ke-2 ni????

    BalasPadam
  3. perghhhhhhhhhhhhh! MAGE lahhhh! ahahahhaha~

    BalasPadam
  4. @solomolo
    best jugaklah, cuma kurang adegan2 kelakar!

    BalasPadam
  5. @Ninie Dora
    akak mmg comel...hehehee
    best jugaklah!

    BalasPadam
  6. wah..cuti panjang lg ni.nak kena p tgk gakla gini Mas:)

    BalasPadam
  7. @azila
    hurmmm...baguslah tu!
    pergilah ajak encik ben tu, boleh gak release tension...hehehe

    BalasPadam
  8. eh dah kuar ke citer nihh?

    BalasPadam
  9. @mynameismy
    dah..26 Mei hari tu!
    pergilah tengok...best!

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com