Logo KBBA

terkini dan sensasi

Sabtu, 21 Mei 2011

review filem Pirates Of Caribbean : best!

Assalamualaikum...(^ ^)


dah tengok gambar Mas dating dengan Kapten Jack, kalau belum boleh klik Jack Sparrow! sekarang Mas nak review serba sedikit mengenai filem lakonan Kapten Jack ini.. secara keseluruhan cerita ini memang best dan memenuhi selera Mas! 

sinopsis filem
cerita berkisar kepada pencarian di manakah terletaknya Fountain of Youth.. jika sesiapa dapat minum air dari mata air itu akan hidup selamanya! jadi Kapten Jack Sparrow dan Kapten Barbossa sama² mempunyai matlamat tersendiri untuk mencari mata air tersebut! tetapi Kapten Jack terpaksa menjadi tawanan Blackbeard dan anaknya yang juga ingin mencari mata air itu..

review Pirates Of Caribbean
cuma kali ini memang kurang adegan yang suspen seperti pertempuran di atas kapal! apa yang menarik dalam cerita ini adalah aksi licik dan lawak Kapten Jack.. jadi Mas enjoy dengan jalan penceritaannya yang tidak membosankan! kepada peminat siri Pirates of Caribbean jangan lupa menonton filem ini.. Mas bagi 8 bintang!

8 ulasan:

  1. eh da tengok ke kak ? alamak nampaknya mggu depan gak baru freaky leh tgk

    Gambar Pengalaman Bersukan

    BalasPadam
  2. aduhai..zla xsempat tgkla cter ni mas sbb en.suamiku dah tgk suma cter best yg kuar minggu ni secara marathon..suma abis ditgknya:)

    BalasPadam
  3. @Freaky
    dah...
    jgn lupa tengok tau...best!

    BalasPadam
  4. @azila
    hehehehe...siannya!
    tak patut betul en suami tu, patutnya tunggulah isteri kan? hehehehe..

    BalasPadam
  5. naz baru tgk mlm tadi 4bintang juga ikan duyung cantik2 haha

    BalasPadam
  6. @naz
    ooo...teruju tengok ikan duyung je ye! hehehehe...

    tapi memang cantik pun!

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com