terkini dan sensasi

Rabu, 29 Jun 2011

day 18 : a picture of your biggest insecurity

Assalamualaikum...(^ ^)

tak sangka dah sampai hari ke 18... jom tengok cabaran hari ini!

  • biggest insecurity.... sudah tentulah keluarga!
  • dalam apa jua keadaan sekali pun Mas akan utamakan keluarga dahulu... kerana keluargalah segala-galanya! merekalah pemberi semangat dan tulang belakang Mas...
  • kalau nak buat apa-apa keputusan pun Mas akan fikirkan kepentingan keluarga dahulu... bukannya apa, takut keputusan yang Mas ambil itu membelakangkan keluarga!

10 ulasan:

  1. sukanyaaaa tgk family mas. Sangat membahagiakan hati .

    ~ moga bahagia hendaknya dan kekal selamanya ameen

    BalasPadam
  2. humm bila la freaky nak ada keluarga sendiri. huhu =_=

    BalasPadam
  3. keluarga itu utama (^_^)

    BalasPadam
  4. setuju sgt Mas..Keluarga nombor satu..!
    Tanpa mereka hilanglah sinar hidup kita..
    moga Mas terus berbahagia ngan family..suka tgk gambar.." Happy family"

    BalasPadam
  5. betol2..
    family plng utama..
    =)

    BalasPadam
  6. aih.. bilalah teman nak kawin.. boring hidup sorang sorang nih.. hahaha

    BalasPadam
  7. mas,
    tak cukup besar lagi tu.errr bila nak tambah 'orang baru'?
    hehe..

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com