mrs secretary

Khamis, 30 Jun 2011

day 19 : a picture and a letter (write short entry to explain)

Assalamualaikum...(^ ^)

cabaran 30 hari sudah masuk hari ke 19... dah semakin hampir dengan garisan penamat!

(sekeping surat untukmu Vee...)

dear Vee sayang...
memang Mas tak sangka dapat memilikimu... kalau tak kerana hadiah dari suami tercinta mungkin Mas tak mampu mendapatkan kamu! sedar tak sedar sudah 4 tahun kita bersama... banyak sudah jasa kamu kepada Mas! tanpa kamu mungkin pergerakan Mas dan keluarga akan terbatas...

terima kasih Vee atas segala penat lelahmu membawa Mas ke setiap destinasi yang dituju... setia menemani Mas setiap hari ke pejabat, setia menemani bila Mas nak keluar jalan-jalan dengan keluarga, setia menemani Mas balik kampung dan setia bersama Mas kemana saja! 

Vee... walaupun minyak dah naik harga tetapi ia satu keperluan kan? kalau takde nanti sudah tentu kamu tak boleh bergerak! nanti tak bolehlah kita nak kemana-mana bersama... tapi Mas tak kisah, naik pun naiklah... nak buat camne, itu untuk Vee jugak!

terima kasih atas segalanya... jangan buat ragam, susah Mas nanti! patah kaki tau...

gambar bersama Vee, masa ni Vee baru seminggu bersama Mas!

13 ulasan:

  1. same kaler ngn baju..
    mmg sehati sejiwe ni..
    ekeke

    BalasPadam
  2. ingtakan kak vee mane tadi, vanidah imran ke hehehhehe! :)

    BalasPadam
  3. hehe..kak mas, merah benau kak vee tu..sedondon plak tu..:)

    BalasPadam
  4. ye la ingat vee mane td
    tahniah2

    BalasPadam
  5. weee mrah mnyala lgi...

    BalasPadam
  6. ini zaman ramping ni,,heheh.. khalis takdepun kenangan bergambar dengan kereta..huu

    BalasPadam
  7. akak suka merah ker ? geng merah la kita ni :D

    BalasPadam
  8. woooooooooooooooooo merah tuuuuuuuu

    BalasPadam
  9. hehehe..kancil sayam saye pon warne merah..walaupon kecil tapi dah 7 thn berjasa tu..kan kan kan
    ape2 pon sebab somi yg kasi mestilah kite sayang macam nyawa kite sendiri kan kan

    BalasPadam
  10. wahhhhh.. cantiknye keta,sama merah ngan baju hehe

    BalasPadam
  11. Huwaaaa lagi tambah rindu dekat Bubu MTT.. :"(

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com