Logo KBBA

terkini dan sensasi

Isnin, 13 Jun 2011

day 2 : a picture with person you have been closet the longest

Assalamualaikum...(^ ^)

dah masuk cabaran hari kedua dan klik sini untuk cabaran hari pertama... mencabar jugak cabaran hari ini! mana taknya, Mas kena godek2 PC ni untuk cari gambar orang yang rapat paling lama dengan Mas... nasib baik jumpa, kalau tidak musnahlah harapan Mas nak teruskan cabaran ini! tapi usaha tangga kejayaan kan?

  • mereka berdua adalah orang yang paling lama Mas kenal sejak dari tahun 1997 lagi... tapi yang paling rapat dengan Mas adalah yang sebelah kiri tu! yang tengah tu Mas rapat jugak tapi tak lamalah sebab sekarang dah lost contact...
  • yang paling rapat dengan Mas tu namanya Masdah... kami memang berkawan rapat masa belajar di UiTM Shah Alam dari tahun 1997 hingga 2002! gambar ini diambil semasa kami menghadiri Alumni bekas pelajar Diploma Executive Secretaryship... kalau tengok tarikh pada gambar pada tahun 2004!
  • masa ini Mas dah berkahwin dan dah ada anak... dan Masdah pula baru bertunang! tapi walaupun sekarang kami dah lama tak jumpa tapi tetap rapat seperti dulu... cuma sekarang ni hanya berhubung melalui telefon dan facebook je!
  • buat sahabatku Masdah... Mas nak sangat jumpa awak... dah lama sangat kita tak bersua muka! Mas nak sangat tengok anak2 awak yang comel2 tu... rindulah saat2 masa kita belajar sama2 dulu!

12 ulasan:

  1. patutlah rapat ...namapun sama :)

    good luck mas!

    BalasPadam
  2. a'ah nama pun mas juga hehe..
    eh eh bile nak ada gbr kita berdua kak mas ;)

    BalasPadam
  3. nama pun samo yek , bagus tui

    BalasPadam
  4. kwn rapat..
    name same..
    ok la 2 kak..
    haha

    BalasPadam
  5. wahhh gambar mude2 la hehe

    BalasPadam
  6. nak gambau berdua ngan mas jugak boleh??? hehehe zaman sekolah rendah je ada kawan rapat..sekarang no more:(

    BalasPadam
  7. @PinKy MoMMa
    tulah...masa mula2 kenal tak sangka nama sama!
    bile2 pun boleh, nanti pinky balik kl roger2lah, boleh kita dating! hehe

    BalasPadam
  8. @mynameismy
    sekarang pun muda lagi...hehehee

    BalasPadam
  9. @risa
    boleh je kak...
    nanti pinky turun kl kita date bertiga nak? hehehehe

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com