terkini dan sensasi

Jumaat, 17 Jun 2011

isteri dah 4 tapi bernafsu liar

Assalamualaikum...(^ ^)

kalau dah nafsu menguasai diri, isteri dah 4 orang pun tak cukup...

Lucah melampau, rogol anak jiran

KUANTAN : Walaupun sudah mempunyai empat isteri dan 15 anak, nafsu seks melampau seorang buruh akhirnya membawa padah apabila dihukum penjara 22 tahun dan tiga sebatan oleh Mahkamah Sesyen di sini, semalam, selepas mengaku salah atas dua tuduhan melakukan kelucahan melampau terhadap anaknya dan merogol anak jirannya.

Tertuduh berusia 45 tahun dari Kampung Razali, Batu 4, Jalan Gambang, di sini dihukum penjara empat tahun selepas mengaku salah di Mahkamah Sesyen 2 atas tuduhan melakukan kelucahan melampau terhadap anak perempuannya berusia 11 tahun, di sebuah rumah di Kampung Jaya Gading, di sini, pada 2009... selanjutnya baca di SINI

geram dan sakit hati bila baca berita ini... walaupun lelaki hanya dikurniakan 1 nafsu tetapi jika nafsu telah beraja di hati, maka mereka akan bertindak keterlaluan begini! beristeri 4 kononnya nak ikut sunnah Nabi tapi sebenarnya nak puaskan nafsu yang membuak-buak... pastu tak cukup dengan isteri sendiri, anak sendiri dan anak orang pula dikerjakannya... memang tak layak jadi pemimpin dan ketua keluarga!

sepatutnya hukuman yang diberikan lagi berat kan? biar dia betul-betul insaf...

21 ulasan:

  1. hhmm..x ptut..
    semoga dia insaf..amin

    BalasPadam
  2. ini psycho punya org ni... akal dikuasai nafsu...

    BalasPadam
  3. geleng pale di buat nye...

    Hurm ni ade undangan khas dan jemputan istimewe dari Zippo...Jemput la join jika x keberatan :)

    http://zippomiller.blogspot.com/2011/06/buletin-story-on-sagmen-blog-walking.html

    BalasPadam
  4. yang ni bukan tak cukup 4 je..disumbat hari2pon tak cukup kot...dasar otak takmo ingat menda lain!! huh!!

    BalasPadam
  5. binatang pun tak bernafsu sampai mcm nie... teruk sangat!!!

    BalasPadam
  6. ni dah melampau sangat... dah ada 4 pon masih x cukup lagi

    BalasPadam
  7. patut hukum sebat bagi insaf cukup2
    jenis ikut hawa nafsu

    BalasPadam
  8. gila betullah, dgn anak sendiri pun bernafsu, tu bukan manusia tp setan!

    BalasPadam
  9. manusia berhati binatang la ni..
    huh

    BalasPadam
  10. gile seks la namanya tu..menyampah, benci dgn lelaki mcm tu..xsdr diri..

    BalasPadam
  11. OMG!!!!

    ni la namenye haruan makan anak!!!

    apelah perangai!!! grrr

    BalasPadam
  12. @mynameismyumiee
    org yg begini kalau diberikan ini diberikan wnita sekampung pun tak cukup nak layan nafsu gila dia tu

    BalasPadam
  13. Citt! Gilos seks!! Kalahkan boghuk kat utan.

    BalasPadam
  14. visit my blog at http://lautkasih.blogspot.com

    BalasPadam
  15. huh..sakit betul hati bla baca,pasni rogol la besi lam penjara tu..sakit ati..huhh

    moga dia bertaubat setiap ngan perbuatannye tu..

    BalasPadam
  16. kak mas ni berita mlm semalam kan?
    dia kata alat sulit dia xbersentuh dgn bdk tu..tp dok sahkan budak tu di rogol..cittttttt...

    nafsu mengatasi sgalanya!

    BalasPadam
  17. satu nafsu lelaki ni sgt2 bhaya.. hoho. edi pom kena jaga2.. takut jugak klau tak terjaga.. huhu

    BalasPadam
  18. kalau dah bertuhankan nafsu .. semua dia bedal

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com