terkini dan sensasi

Jumaat, 3 Jun 2011

jumpa Safee Sali

Assalamulaikum...(^ ^)

selamat malam pembaca blog ini..

sedang berjalan² di Mines, tiba² terpandang sesusuk tubuh berjalan di hadapan Mas.. bila terpandang sahaja tulisan di belakang baju dia Mas terus rasa teruja! rasa nak jerit kuat² memanggil nama dia tetapi Mas kenalah kontrol ayu sikit kan? Mas pun jalan menghampiri dia dan sempat jugak mengambil gambar ini...


seterusnya Mas terus menghampiri dia dengan lebih dekat.. teringin jugak nak bergambar dan bersalaman dengan pemain bola terkenal ni! Mas memanggil nama dia berkali² tapi dia buat tak tahu je... Mas terus mengejar dia dari belakang dan dia pun menoleh! teruja rasanya dapat jumpa Safee Sali! kawan² nak tengok tak gambar Safee Sali? tak perlulah kan nanti kawan² jeles pulak! nak tengok jugak ke? tengoklah, tapi jangan marah ye!
*
*
*
*
*
scroll bawah lagi...
*
*
*
*
*
sabarlah, scroll bawah lagi
*
*
*
*
*
sikit lagi je, kata nak tengok kan?
*
*
*
*
*
lepas ni je... tengoklah puas²!
*
*
*
*
*
*

sekali Safee Sali junior lah..

6 ulasan:

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com