Logo KBBA

terkini dan sensasi

Jumaat, 10 Jun 2011

kelab taat suami... apakah?

Assalamualaikum...(^ ^)

baru-baru ini Presiden kelab ini telah mengingatkan golongan isteri supaya patuh dan melayan suami seperti 'pelacur kelas pertama'... hari ini pula dia membuat pengakuan bahawa dia memenuhi keperluan batin suaminya dengan berpakaian menarik dan seksi! memang panas kenyataan yang diberikan oleh Presiden kelab ini... seolah2 kelab ini hanya dilihat mementingkan nafsu untuk mengekalkan keharmonian rumah tangga!

bagi pendapat Mas perkara sebegini tidak perlulah dihebah2kan... bagaimana cara kita melayan suami dan memikat hati suami hanya kita sahaja yang tahu! perlu ke nak cerita semua kisah rumahtangga kepada umum? pelbagai cara kita boleh lakukan untuk tunjukkan ketaatan kita kepada suami...  selagi kita pandai mengambil hati suami, menjaga maruah suami dan menjalankan tanggungjawab sebagai seorang isteri, pasti kita akan menjadi isteri yang taat... jadi tak perlulah nak tubuhkan kelab sebegini!

**********
petikan dari Berita Harian 
"malah ada yang mempertikaikan penubuhan kelab itu yang dianggap tidak relevan kerana Islam menuntut isteri untuk mentaati suami selagi tidak melanggar syariat Islam"...

gambar semasa pelancaran kelab itu baru2 ini... sumber dari google

10 ulasan:

  1. betul tu, kalau bercerita "dalam kain rumahtangga" tu pun dah kira berdosa.

    BalasPadam
  2. mak aii siap ado kelab lg ye..

    BalasPadam
  3. gambar dari album kawen...?

    swit!

    BalasPadam
  4. pelik tol la.. perlukah ada kelab bagai?? huhuhu..

    deko meja beradab

    BalasPadam
  5. sabar je la..kelab & gelaran mcm ni pun ada kat malaysia ni..

    BalasPadam
  6. dunia dah nak terbalik!! isteri2 patut dok di rumah taat dgn suami bukan dok buat kelab camtu. itu semua nk menghancurkan keharmonian r/tangga. Isteri2 yg keje ... habis keje balik rumah. tak payah nk kelab2 nie ... ntah pape mentaliti org skang.

    BalasPadam
  7. mana ntah datang idea pelik2 ni

    pastu tak heran kalau masing2 cerita hal dlam kelambu pulak .. nau'zubillah

    BalasPadam
  8. menyamakan bini dengan pelacur, kejinya dia nih.. noob habis.. =.=''

    BalasPadam
  9. Salahkah KTS membuat perumpamaan dengan kehebatan taatnya isteri di ranjang seperti pelacur 1st class? Islam membenarkan perumpamaan walaupun dengan binatang. Anjing dikaitkan dengan kesetiaan, keldai dikaitkan dengan kesabaran, berani seperti singa, cerdik seperti kancil, pembelit seperti ular, tak de salah apa pun… KTS bukan kata isteri-isteri itu pelacur. Sama dengan kita tak bermaksud mengatakan sifat kesetiaan seseorang dengan anjing, bahawa orang itu anjing… Tidak sama sekali.
    Pastu, hina sangatkah pelacur ni?, sampai semua orang melenting, tak terima, mengata-ngata tanpa usul periksa.
    Sehina-hina pelacur pun Rasulullah saw ada sebut dalam hadis yang diriwayatkan oleh Abu Hurairah ra :

    ‘Ketika seekor anjing berpusing mengelilingi sebuah perigi dan hampir mati kerana dahaga, seorang pelacur daripada Bani Israil melihatnya. Lalu dia menanggalkan kasutnya dan memberi anjing tersebut minum dengannya. Maka Allah mengampunkan dia kerana perbuatannya itu.’ Soheh Al Bukhari

    Pelacur perlu diselamatkan. Pelacur pun ada yang masuk syurga, anjing pun ada masuk syurga, Qitmir. Kita belum tentu. Kalau kita lakukan perkara-perkara haram boleh mengundang kemurkaan Tuhan. Boleh masuk neraka kalau tak bertaubat atau bertaubat tidak sempurna hingga Allah tidak terima.
    Untuk bacaan lengkap sila layari: http://anjangmuor.wordpress.com/. Wallahualam.

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com