Logo KBBA

terkini dan sensasi

Jumaat, 10 Jun 2011

Maharaja Lawak... semakin best!

Assalamualaikum...(^ ^)

semakin hampir Maharaja Lawak ke pentas akhir... minggu ini mereka bersiaran dari Kuantan, Pahang! maaflah minggu lepas Mas tak review pun sebab sibuk dengan majlis pertunangan adik... bagi Mas persembahan minggu lepas sangat best dan memuaskan hati! semua peserta memberikan persembahan yang terbaik... walaupun tengok banyak kali pun tetap boleh gelak sakan! 

bagi minggu ini semua peserta kena buat 2 persembahan... satu persembahan bebas dan satu lagi menggunakan 2 props yang boleh menghasilkan cerita yang kreatif! jom kita review lawak minggu ini...
  • Jambu - persembahan pertama mereka bawa watak pemuda dan awek di night club... memang lawak habis dan si Yus memang sesuai bawak watak awek! persembahan kedua biasa2 je!
  • R2 - bawa watak orang asli jual buah untuk persembahan pertama... lawak sangat biasa dan kurang menarik! yang kedua pula hancus jugak...
  • Sepah - minggu ini persembahan mereka memang meletup! kedua2 persembahan sangat kreatif dan memang Mas gelak tak ingat sampai dengar kat rumah sebelah...
  • Nabil - memberikan 2 persembahan yang boleh dikatakan kreatif jugaklah... tak tahu nak gelak macam mana sebab rasa macam tak lawak je! maklumlah tak minat dia..
  • Jozan - malam ini mereka punya! MANTOP, MELETUP, KREATIF DAN TERBAIK!! paling Mas suka persembahan pertama... Mas bagi 5 bintang! 
masih tiada penyingkiran... 

12 ulasan:

  1. zaty suka ngn JOZAN.! terbaik.! gelak sampai ektat perot ney ..:D

    BalasPadam
  2. yup!! jozan mmg best..
    saya suke nabil jugak!!

    BalasPadam
  3. Tak dapat tengok cz ada hal=_="

    BalasPadam
  4. @Cik Ezy Comot
    best gile...lawak sampai pecah perut!

    BalasPadam
  5. @..awish..
    betul tu..best dan layak jadi Maharaja Lawak!
    tak suka nabil...hehehe

    BalasPadam
  6. huwaaaaaaaaaaaaa~ nak tengok!

    BalasPadam
  7. takda pnyigkiran ag? nk untung lagi la tuu.. edi baru tgok sepah. takda masa ag..

    psal feed akk tu, mybe sbb akk tukar URL kot. edi dah update url akk tu. =)

    BalasPadam
  8. @trigyy
    betul tu...astro memang suka kaut keuntungan lebih!

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com