Logo KBBA

terkini dan sensasi

Sabtu, 4 Jun 2011

Persiapan majlis [part 2] : Singgahsana!

Assalamualaikum...(^ ^)

Selamat pagi pembaca blog ini, awal Mas bersiaran kerana sebentar lagi akan sibuk kerana majlis akan bermula pada jam 11.00 pagi.

Orang yang diraikan di majlis ini sedang bersiap, makin berdebar rasanya! Dia berdebar, Mas pun berdebar jugak. Bukannya apa seronok tengok orang yang diraikan berseri². Sebelum Mas sibuk nak siapkan hidangan untuk para tetamu, marilah kawan² tengok singgahsana untuk orang yang dirai.

Kombinasi warna merah dan putih, sangat menyerlah




Inilah serba sedikit rupa bentuk singgahsana orang yang diraikan, Mas tak boleh nak upload gambar penuh sebab dia tak izinkan lagi. Jadi terpaksalah kawan² tunggu entri Mas yang seterusnya. Orang yang diraikan dah tak sabar nak duduk atas singgahsana yang sangat cantik ni. Sebentar lagi kawan² bolehlah melihat siapakah orang yang diraikan itu, tunggu!

8 ulasan:

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com