terkini dan sensasi

Rabu, 15 Jun 2011

wordless wednesday [5]

Assalamualaikum...(^ ^)

gambar dari koleksi peribadi

17 ulasan:

  1. Kat tebing tu lah tempat akak main-main ngan geng masa kecik dulu..hehe..tp masa tu belum ada lah lg tulisan TEMERLOH tu..betul..kampung akak tu:)
    Tumpang bangga tengok..Mas org sana jg ke?

    BalasPadam
  2. @KuNanGKuNanG
    tulah...indah kan?
    rindu kat kampung halaman..

    BalasPadam
  3. @risa
    cantik kan?
    nilah hometown kita..

    BalasPadam
  4. @ariana's
    akak orang temerloh ye? kat mana...
    Mas memang anak jati temerloh..;)

    BalasPadam
  5. lihat pemandangan smbil cuci fikiran. pasti mendamaikn.

    BalasPadam
  6. ingt temerloh.. ingt ikan patin..
    ekeke

    BalasPadam
  7. Mas: akak kat kampung bawah jambatan tu lah..Kg.padang Tenggala , sbelah kg bangau Tanjung..Mas pulak?

    BalasPadam
  8. @Cik Ezy
    lepas ni akak post gambar ikan patin pulak...heheehe

    BalasPadam
  9. @ariana's
    laaaaaaa...saya kg bangau tanjung!
    hehehehee...kecik dunia ni kan?

    BalasPadam
  10. bila nak balik kg? boleh lajak skit ke ganu hehe ^_^

    BalasPadam
  11. sayangi sungai kita....orang kata kalau ke temerloh jgn tak makan ikan patin..huhu

    BalasPadam
  12. @PinKy MoMMa
    puasa nantilah...hehehee
    insyallah, jika diizinkan!

    BalasPadam
  13. @harrazdani
    betul tu...kat sungai tulah tempat banyaknya ikan patin yg fresh2!

    BalasPadam
  14. klu sesapa gi temerloh mst amik gmba ni kn

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com