terkini dan sensasi

Sabtu, 9 Julai 2011

day 28 : a picture of something you're afraid of

Assalamualaikum...(^ ^)

(entri autopublish... sekarang Mas terlibat dengan program 10000 Langkah di Putrajaya)

hari ke 28 dah ke? tak disangka hampir tamat cabaran ini... tinggal lagi 2 hari je!

tiada benda di dalam dunia ini perlu kita takuti... kita hanya perlu takut mati dan takut pada Allah SWT! tapi biasalah lumrah manusia mesti ada benda yang dia takut kan? bukan takut sebenarnya tapi tak berapa suka atau geli... jadi apa yang Mas takut dan geli adalah pada 2 jenis makhluk ni!

LIPAS DAN CICAK... tengok pun dah geli, inikan pula nak pegang! kalau nampak kat depan mata ni, memang Mas buka langkah seribulah... lari lintang pukang sambil terjerit-jerit minta tolong... kalau terpegang mahu huru hara jadinya, jerit sampai hilang suaralah! hahahaha... betapa takut dan gelinya Mas pada dua ekor makhluk ni!

pinjam dari google sat...

10 ulasan:

  1. ha ah..comel tau cicak tu..kak niena pernah tgk x? kt blog ku ade post psal cicak..ku terpijak smpai mati :D

    tp dia sngtlah comel! :D

    BalasPadam
  2. saya pun geli dengan 2 ekor ini :)

    BalasPadam
  3. @Nurul Jannah
    suka lipas? erkkkkk...
    tak maulah kawan ngan nurul...hehehee

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com