terkini dan sensasi

Isnin, 18 Julai 2011

keadilan tu pasti ada... saya percaya!

Assalamualaikum...(^ ^)

Believe by Micheal Photography at deviantart

kita bersabar je kalau terima apa2 dugaan... pasti suatu masa nanti orang yang berbuat jahat pada kita akan dapat balasan setimpal! masa tu baru orang akan buka mata dan nampak kebaikan kita... tak guna kita berdendam, buat tambah dosa sendiri je!

mesti ada yang akan kata, sampai bila awak nak bersabar? dah macam2 orang buat kat awak... tahap kesabaran seseorang tu ada hadnya! memang benar... tapi sebanyak mana kita bersabar, semakin banyaklah kejayaan kita akan perolehi! 

biarlah kita balas kejahatan dengan kebaikan... harap2 suatu hari nanti dia akan sedar!

11 ulasan:

  1. betul..
    akak setuju..
    kita ikhlas kan aje..
    akan ada la balasan untuk dia..
    yang pentimg jangan kita pulak yang hilang pedoman gara2 tindakan dia..

    BalasPadam
  2. setuju kak.. walau macam mana pun dugaan datang, ia tetap tewas jika kita kuatkan diri dengan bersabar

    BalasPadam
  3. kita tak nak jadi mcm orang yg buat kat kita kan

    BalasPadam
  4. tapi ada juga orang kata, sabar tu ada had nya...?

    BalasPadam
  5. betul tu..stakat ni orang yg wat jahat hiudpnya tak senang lenang manapun

    BalasPadam
  6. yg benar ttp benar!
    akn terbukti kebenaran nye..
    sabar je..

    BalasPadam
  7. melawat awak...
    tak per.. lepaskan geram dulu

    BalasPadam
  8. sgt2 setuju dgn kata2 nie..yng benar pasti benar..:D

    cantik pic nieyh..D

    BalasPadam
  9. huwaaaa!!!
    kak mas ni terharu saya tau
    dah la memang tengah di uji sekarang ni. sob sob T_T

    sabar jer la kan.. InsyaAllah
    Allah akan balas dengan kebaikan.

    BalasPadam
  10. ingatlah..
    kalau api dengan api,bila nak terpadam?
    so biar kita jadi air...
    :)

    BalasPadam
  11. semakin kita bersabar.. semakin kte mendekatkan diri padaNya :)

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com