Logo KBBA

terkini dan sensasi

Sabtu, 2 Julai 2011

review filem Transformers : meletup!

Assalamualaikum...(^ ^)

walaupun agak lewat tapi dapat juga menonton filem terhangat dan terhebat tahun ini.. tiket memang Mas dah beli awal kerana dah tahu mesti penuh panggung punya! Mas tak ambil tiket 3D pun sebab bawa anak² kan..


review Transformer 3
tak perlulah Mas nak review panjang lebar mengenai filem ini.. pastinya ramai yang dah tahu kehebatan Transformers 3 ini! dari mula hingga habis mata tak berkelip memandang skrin terutamanya babak aksi pertarungan antara Autobots dan Decepticons.. 

terdapat juga babak suspen apabila Bumblebee cuba dibunuh oleh Decepticons! Mas sampai tutup mata sekali sebab tak sanggup nak tengok Bee kena bunuh.. adakah Bee mati? bagi yang belum tengok kena saksikan sendirilah!

secara keseluruhan Transformers 3 memang filem yang hebat dan meletup.. aksi pertarungan Autobots dan Decepticons memang mendebarkan dan sungguh dahsyat! paling Mas suka semangat setiakawan antara askar yang sama berjuang menentang Decepticons.. Mas bagi 10 bintang!



8 ulasan:

  1. untunglah dah tengok ye . Zakwan ni tah bila la kan ..hehe ..
    Jom TERJAH Blog Zakwan !!

    BalasPadam
  2. niena xtgk pn lagi kak, aritu ank sedara ada ajak tgk,tp xsmpat =.='

    BalasPadam
  3. ermmm... blom tngok ag.. huhu

    BalasPadam
  4. tim belum ada kesempatan nak tengok.. huhu

    BalasPadam
  5. belum sempat tgk lagi TF3 ni.. huhu~

    BalasPadam
  6. http://www.my-shopping2u.com/2011/07/khas-buat-anda-dari-ku-azhar.html

    khas buat akak =.='

    BalasPadam
  7. wah..best x citer ye??xsempt nk tgk..huhu..

    thanx dtg gegar..:)

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com