Logo KBBA

terkini dan sensasi

Ahad, 10 Julai 2011

sampai bila nak tulis blog?

Assalamualaikum...(^ ^)

sumber gambar dari google

masa jalan 10,000 langkah semalam Mas borak dengan member pasal blog... banyak jugaklah dia tanya dengan Mas! tanya pasal pageview, UV, Nuffnang, domain, hosting dan macam-macam lagilah... Mas ceritalah serba sedikit apa yang Mas tahu... lagi pun Mas bukanlah expert sangat!

setiap orang ada matlamat kenapa mereka tulis blog... apa pun matlamat tu terpulang pada individu itu sendiri! Mas pernah cerita dalam entri ni sebab apa Mas berblog! tapi sampai bila Mas akan dapat kepuasan itu... member tu tanya semalam sampai bila Mas nak berblog?

sampai bila ye... rasanya sampai Mas dah betul-betul puas kot! tak pun sampai Mas umur 45 tahun ke... lepas tu Mas suruh anak je sambung tulis blog ni... kalau boleh Mas mahu blog ini terus wujud dan dikenali! kesinambungan itu perlu ada, barulah kenangan itu tersimpan dan kekal sampai bila-bila...

tapi kalau blog itu mendatangkan keuntungan pasti kita tak tahu bila kita akan berhenti kan? sampai bila kawan-kawan nak tulis blog?

14 ulasan:

  1. hehehe... niena plak smpai rasa nk stop.. skang ni mmg bz, tp bz cmne pn niena kna gk update blog, bla masa tenang niena akan menulis dgn sndiri :D

    BalasPadam
  2. erm smpai tak de pembace...

    takde mint nk tlis

    mse tu la bhnti

    BalasPadam
  3. tak tau sampai bilaaa....tapi harap lama laaa..kalau mati awal...mungkin tutup laa...anak nak sambung pun kecik lagi..happy blogging yer mas.

    BalasPadam
  4. saye nk tulis blog sampai bile2..
    hehekk

    BalasPadam
  5. Tak pernah fikir bila akan berhenti blogging..
    Sebab blogging ni merupakan satu aktiviti yang memuaskan..
    Selagi umur masih panjang, Insya-Allah blog akan sentiasa terupdate.. Even kadang-kadang ada juga yang terlepas pandang:)

    BalasPadam
  6. bile rase nk berhenti berblog.. heee

    BalasPadam
  7. setakat ni masih sayang kat blog dan takde rasa nak berhenti lagi. tapi masa depan tak tahu la macam mana.. entri ni buat saya terfikir kak.

    BalasPadam
  8. aah kan...sampai bila ek nk tulis blog...x pernah terfikir pun

    BalasPadam
  9. sampai blog Khalis jadi no 1 di dunia..chayok chayok

    BalasPadam
  10. selagi termampu selagi itu akan ditulis

    BalasPadam
  11. Zakwan nak berblog hingga ke akhir hayat ku ..ha3
    Takde maknyenyer.. sampai dah puas kot :)

    Jom join segmen yang diadakan oleh Zakwan.. Pemenang bertuah akan diiklankan blognya selama 2 MINGGU secara PERCUMA dan juga akan DIREVIEW di blog Zakwan. Syaratnya pun mudah je..
    KLIK SINI UNTUK JOIN

    BalasPadam
  12. back link service seo review backlinks get backlinks

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com