terkini dan sensasi

Isnin, 18 Julai 2011

sudah ditolak... kembalilah ke pangkal jalan!

Assalamualaikum...(^ ^)

http://www.hmetro.com.my/articles/Mahutukarnamalelaki/pix_middle
sumber gambar dari google
tak cukup dengan menukar jantinanya dia juga memohon untuk menukarkan namanya kepada nama wanita...  alasannya kerana dia sukar untuk memohon kemasukan ke universiti bagi melanjutkan pelajaran! habis kalau dia lelaki tak boleh ke mohon masuk universiti?

tapi nasib tidak menyebelahinya apabila impiannya untuk menukar nama telah ditolak... itulah yang dimaklumkan dalam berita tadi... ternyata Mahkamah membuat keputusan yang tepat! seandainya permohonan itu diluluskan ramai pula nanti yang memohon untuk menukar nama mereka... 

diharap dengan penolakan ini dia mampu berubah dan kembali ke pangkal jalan... walau ditukar sekali jantina tu, yang lelaki tetap lelaki sehingga dia menemui ajalnya!  kejadian Allah SWT itu tidak boleh diubah...
 

12 ulasan:

  1. nmpk lawa pulak tp hakikatnye die lelaki..
    ekeke..

    2la.. kalo dh laki tu xpyh la tukar..
    huhu

    BalasPadam
  2. alaaa .. kesian dia. semoga dia diberi hidayah!

    BalasPadam
  3. nampak jer lawa tapi sebenarnay x lawa pon!dah ler ore klate malu ambo....

    BalasPadam
  4. Lahhh.
    yang keluar berita nak tukar nama tadi tu lelaki ke? mati-mati ingat perempuan. Hurm, semoga dia mendapat hidayah Amin

    BalasPadam
  5. berat berat.
    hmmmm..
    bakpo la nak jadi laki..

    BalasPadam
  6. kesian dengan golongan seperti ni kak mas. kadang kala keliru dengan identiti sendiri dan lebih cenderung mengikut pilihan hati sehingga mampu mengenepikan soal halal haram..

    BalasPadam
  7. ermmm moga dia kembali ke pangkal jalan

    BalasPadam
  8. aduyaii.. nasib baik mahkamah x kasi tukar nama. kalau kasi jugak, maka bertimbun la yang nak tuka nama juga lepas ni

    BalasPadam
  9. lepas tu sikit hari lagi datang lagi mahkamah mintak nak kawen pulak..jangan la dibagi muka kat depa ni..

    BalasPadam
  10. hurmm .. semoga balik ke pangkal jalan ..mcm2 ah

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com