terkini dan sensasi

Sabtu, 13 Ogos 2011

"adik, nak air tak?

Assalamualaikum...(^ ^)

orang yang tak berpuasa ni memang kurang sifat kemaluan kan? dah lah tak puasa, minum pulak depan orang yang puasa... pastu yang paling kurang asam siap pelawa lagi!

gambar pinjam sini
Mas cerita sikit ye... kisah ni berlaku semalam!
masa tu Mas turun dari kereta nak pergi ke kedai... kat situ ada sekumpulan pemuda lepak! kebetulan pulak masa tu anak Mas nampak salah seorang daripada mereka selamba je minum air kotak... bukan setakat minum je, siap cakap kat anak Mas "adik, nak air tak?

walaupun dia pelawa anak Mas je, tapi Mas geram jugaklah kan? dah lah anak Mas puasa, langsung takde perasaan malu dekat budak-budak! tapi nasib baiklah dia tak pelawa Mas... kalau dia pelawa memang penampar jepun naik kat muka dia! 

kalau pun malas nak puasa, jangalah nak minum depan orang kan? pastu nak ajak budak-budak buat dosa sekali... malulah sikit, budak-budak pun puasa!

9 ulasan:

  1. ada jugak ke orang buat cam gitu..sabar jelah..

    BalasPadam
  2. buat malu je..
    huhu..
    xpose duk diam2 kat umh lg bgos..
    bdk2 kecik pon tau nk pose..

    BalasPadam
  3. tak hornat punya orang.
    tak ada kemaluan betol!

    BalasPadam
  4. ish2x... islam ke kak mas. klu dia islam, mmg dilaknat r cmtu.. huhu..


    kalau tak islam pom, kena laknat jgk kn.. hhe

    BalasPadam
  5. kurang ajo gile.. kasi bom je kat orang tu. dah la x puasa

    BalasPadam
  6. nape sis tak ckp anak sis pun puasa ..hehek mesti terasaaa

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com