terkini dan sensasi

Isnin, 15 Ogos 2011

apa saja, janji dapat!

Assalamualaikum...(^ ^)

gambar pinjam google
perompak dan penyamun sekarang sanggup buat apa saja untuk dapatkan apa yang mereka kehendaki... walaupun barang tu tak berharga sekali pun tetapi bagi mereka ia boleh mendatangkan hasil... jadi berhati2lah kalau nak letak barang dalam kereta... jangan sesekali letak barang2 yang boleh menarik perhatian mereka untuk merompak!

tak kisahlah barang tersebut hanya sepasang kasut atau sebuah handbag kosong sekali pun... kerana itu semua mungkin akan menarik minat perompak untuk menyamun kereta kita! mungkin perompak ni beranggapan beg tersebut ada barang berharga... nanti tak pasal2 cermin kereta kita dipecahkannya!

perompak ni mereka tak kisah, janji barang tu boleh jual dan dapat duit... pasti mereka akan dapatkan juga dengan apa cara sekali pun! nak pulak dah dekat musim perayaan ni, perompak pun sibuk nak cari duit raya jugak!

13 ulasan:

  1. kenapa dia org nie kan, keja malas nak merompak je

    BalasPadam
  2. menakutkan aje diorang ni...huhuhu..kena lebih hati2 kan...

    BalasPadam
  3. keje nak senang je kan kak mas :)
    tapi menyusahkan pihak lain..camner tu?

    BalasPadam
  4. memang takut kan..tapi kita la selalu cam gitu tau..suka tinggalkan beg tangan cam gitu je dalam kereta..

    BalasPadam
  5. Mereka ni jenis x fikir pasal orang lain dah..janji dapat mcm Mas kata..

    BalasPadam
  6. tau takpe..kita tak tahu kegilaan diorang ni

    BalasPadam
  7. dlm kete mmg x leh letak brg berharga..bahaya..tp dkt jepun ni kalau letak selamat je..huhuu

    BalasPadam
  8. kereta kak zu pun dah biasa kena, tapi malang penyamun tu tersamun beg yg ada suar dalam bucuk wakakakkakaka

    BalasPadam
  9. terkejut.. ingatkan kereta kak mas dalam gambar tu

    BalasPadam
  10. bahaya tak kenal di mana kita berada..

    BalasPadam
  11. kak mas ke kena ni. tak kan.. hrap2 tak la

    BalasPadam
  12. @trigyy
    bukan akak!
    sekadar peringatan...sebab member akak dah terkena camni!

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com