terkini dan sensasi

Khamis, 11 Ogos 2011

itu cuma pendapat saya

Assalamualaikum...(^ ^)

gambar pinjam google
kalau orang dah bertanya pendapat Mas mestilah Mas akan berikan pendapat yang ikhlas... Mas tak nak beri pendapat yang hanya menyedapkan hati dia je tapi tak ikhlas! 

tapi orang yang minta pendapat tu siap marah2 lagi... seolah macam nak protes dan tak setuju dengan pendapat Mas! sepatutnya terimalah seadanya kan? mungkin boleh dijadikan contoh dan teladan untuk masa hadapan... ni tidak, setiap kali minta pendapat orang nak yang positif je... yang negatif tak boleh terima!

kalau macam tu tak perlulah minta pendapat orang kan? buat je keputusan sendiri samada baik atau buruk... cuma Mas nak ingatkan, setiap manusia ni memang tak mampu nak buat keputusan yang terbaik untuk diri sendiri... kadang kala kita memerlukan buah fikiran, pandangan dan pendapat dari orang lain! 

buruk atau baik sesuatu pendapat tu kita harus terima... mana tau boleh membantu keputusan kita!

7 ulasan:

  1. minta pendapat org nak marah2 pulak haha ..sabo je lah sis..org dah bg pendapat tu pun dah cukup baik dah

    BalasPadam
  2. sy kalau nk bg pendapat, tengok org jugak...kalau jenis memberontak, malas nak ckp pape. nanti kang sama je mcm tak bagi pendapat.

    BalasPadam
  3. hehehe kalo nk marah takyah la tnya pendapat org kn...

    BalasPadam
  4. Nama pun PENDAPAT..
    Kenapa perlu melenting?
    Ho-ho-ho..

    Musicbrilliant.com

    BalasPadam
  5. erk betul

    entry akak ade kaitan ngn entry iffah kol 6 nnti

    pendapat sesiape ley suarakan

    npe nk marah kan

    BalasPadam
  6. mnta pndapat phtu marah balik.. adoooiiiiii... apa punye !@#)@!$*~ laa.. huhuhu

    BalasPadam
  7. kalu macam tu, baik xpyah mtk pendapat kan...

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com