mrs secretary

Isnin, 29 Ogos 2011

mood RAYA... juadah hari raya!

Assalamualaikum...(^ ^)

esok RAYA! walaupun gembira nak sambut Syawal tapi hati rasa syahdu je nak tinggalkan bulan Ramadhan... Mas berdoa moga dipanjangkan umur dan diberikan kesihatan untuk berpuasa lagi di Ramadhan tahun depan!

sudah jadi kebiasaan bila tiba hari raya mesti Mas dan adik beradik sediakan juadah untuk hari raya... antara juadah wajib yang menjadi pilihan kami ialah lemang, rendang, kuah kacang, nasi impit dan laksa... tanpa semua juadah ni rasa tak cukup lengkap je nak sambut raya!

inilah juadah yang telah siap kami sediakan untuk menjamu selera esok pagi... 

juadah wajib... lemang buat dan bakar sendiri!
juadah special raya tahun ni... rendang daging rusa, sedap woooo!
rendang ayam pun ada
kuah kacang... haruslah makan dengan nasi impit
laksa lemak... menu wajib jugak ni

SELAMAT MENJAMU SELERA...

4 ulasan:

  1. Sedapnyaaaaaaaaaaa..

    slurppppp...Meleleh tgok >.<

    BalasPadam
  2. wah.. bnyk2x.. esok edi mkn sate je.. sbb tak rmai..

    mybe raya ke-3 baru mak msak sbb sume adek bradek ada raya ke-3.. hehe

    BalasPadam
  3. umm sedapnya... selamat hari raya maaf zahir dan batin..

    BalasPadam
  4. meriahnya raya kak mas! :) em teringin juga tp sy raya di bandar...wuu. so xde persiapan sgt. selamat hari raya kak mas! :)

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com