mrs secretary

Jumaat, 26 Ogos 2011

mood RAYA... packing time!

Assalamualaikum...(^ ^)

kawan2 kerja lagi ke? Mas dah cuti, tapi belum balik kampung lagi... hari ni projek mengemas rumah dan packing beg untuk bawa balik kampung esok!

biasanya Mas kalau packing baju ni mesti cukup2... kalau nak balik kampung 10 hari, 10 helai lah Mas bawak! bukannya apa, senang sikit kan? tak perlulah nak basuh kat kampung nanti, yang dah pakai tu bawak balik ke rumah sendiri nanti baru basuh... bukan malas tau, tapi nak jimat masa dan tenaga!

yang paling penting sekali baju anak2 lah... semuanya kena bawak lebih! maklumlah budak2 kan, main sikit je dah kotor dan masam baunya... kenalah tukar baju lain!

tengok sajalah gambar tu... baju anak2 Mas je dah penuh satu beg! belum baju mama dan babahnya lagi... nampaknya kami kena packing beg lain lah...
 
penuh wooo.. maklumlah 10 hari kat kampung!

13 ulasan:

  1. huu lama akak blk kg..hati2 ye drive..

    ada ank mmg kena angkut beg byk2 kan..kdg2 penuh bonet beg dorg je..huhu~

    slmt hari raya kak! maaf zahir batin andai ada terkasr bhs dlm blogging =)

    BalasPadam
  2. Seronoknya balik kg. Selamat hari Raya.

    BalasPadam
  3. wahh beraya sakan la nampaknya kak mas.. hati2 dalam perjalanan kak

    BalasPadam
  4. uhuuuu... part packing yg plg malasss zzzz n nk pikir baju apa yg nk bawak balik selain baju raya hoho

    BalasPadam
  5. @mynameismy
    hehehehee..anak akak 2 orang! kalau sorang dah 20 helai, 2 orang dah berapa? penuhlah jawapnya...:)

    BalasPadam
  6. seronoknyeee balik kampung!!!

    BalasPadam
  7. @dylla fadzil 小草莓
    Mas pun malas jugak...tapi nak tak nak kena buat jugak, kalau tak sehelai sepinggang je balik kampung!

    BalasPadam
  8. selamat hari raya
    maaf jika ada tersalah komen di alam maya

    BalasPadam
  9. lamanya balik kg...drive hati2 ye nanti dan selamat hari raya

    BalasPadam
  10. 10 hari wooooo.
    jeles!.
    heheh.

    berhati hati ketika memandu. :)

    BalasPadam
  11. slamat hari rayo kak


    amboih smgt sungguh

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com