Logo KBBA

terkini dan sensasi

Jumaat, 12 Ogos 2011

pejabat pos Salak Tinggi terbakar rupanya!

Assalamualaikum...(^ ^)

entri sebelum ni Mas ada luahkan sedikit rasa pelik bila dah hampir 2 minggu posmen tak hantar surat ke rumah... sehingga Mas berprasangka posmen tu mogok! (baca entri ni dulu ye)

tapi sangat terkejut bila baca komen dari blogger aleasara ni... hampir kena heart attack tau! memang Mas tak tahu langsung pasal kejadian ni... patutlah tak muncul posmennya!

komen dari entri sebelum ni

terima kasih pada aleasara atas perkhabaran ini... kalau ada rezeki Mas, dapatlah barang-barang tu! moga semua barang-barang tu selamat hendaknya... sabar menanti jelah!

7 ulasan:

  1. macam mana la dengan dokumen dokumen yang penting semua.hmmmm

    BalasPadam
  2. erkk... ptot la... huhuhu.. xpa la kak mas, mybe ada pjbat pos t'dekat yg ambil alih tu..

    BalasPadam
  3. xpernah tgk pos opis terbakar...

    BalasPadam
  4. hrp2 brg akak selamat.. ada nk pakai raya kn.. cian akak...

    BalasPadam
  5. hye sis mas!saya pun terkejut masa nak masuk simpang menghala ke office,terkejut tgk semua pekerja pos duk luar(ingatkan mogok ke apa hehe).tgk2 ada garisan polis yg kuning tu dan polis pun jaga kawasan,tak bg sesiapa masuk.not surelah proses penghantaran segala surat/dokumen/brg di mana...rasanya plg dekat di area pos kargo berdepan LCCT.may be kat situ diorg tumpang jap kot.abnyway glamour jap anma kite di sini heheh.tqvm

    p/s:selalu baca blog sis maklumlah kita semua kan geng bro BA :)

    BalasPadam
  6. owh sape yg dok salak tinggi nie ?
    ermm memang terbakar pon..agk lme jgk dowang ta antar surat ke rumah..lepas tu die antar kat pjbt pos tbakar..huhu.,..malang2

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com