terkini dan sensasi

Rabu, 3 Ogos 2011

wordless wednesday [19]

Assalamualaikum...(^ ^)

penuh bonet ko... sedekah kat jiran tetangga!


9 ulasan:

  1. kiter jiran kan ;p
    naper tak dapat hahaha

    BalasPadam
  2. bestnyer.... anta la kat kita skit... hehehe

    BalasPadam
  3. aiiikk??kat aku ko tak sedekah pun??? aku ni lebih dari jiran dah...hu3

    BalasPadam
  4. @Cik Sue
    marilah datang umah aku... ada lagi 5-6 biji kalau nak makan!

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com