Terkini dan Sensasi

Rabu, 10 Ogos 2011

wordless wednesday [20]

Assalamualaikum...(^ ^)

tak sabar nak tunggu saat2 ini... seronok!

gambar dari koleksi peribadi

14 ulasan:

  1. best kan sis
    anum pun x sabar

    BalasPadam
  2. serius nak merasa suasan membakar lemang ni kak mas hukhukhuk

    BalasPadam
  3. teringat arwah ayah... inilah kesukaan dia

    BalasPadam
  4. wahh... bestnya suasana tu, bila dh msk lg best dimakan...

    BalasPadam
  5. suka bhg atas sekali lemang tu... lemak & berkrim... hehe

    BalasPadam
  6. tengok gambar nih, xsabar rasa nak raya...

    BalasPadam
  7. http://www.adzriel.com/2011/08/lemang-kesukaan-ayah.html

    mas, kak liza ambil gambar ni utk entri ni. alfatihah buat insan yg kita sayang.

    BalasPadam
  8. rindunya kat mak ayah di kampung

    BalasPadam
  9. lemang..tak sabar nak makan lemang Temerloh..huhu..

    BalasPadam
  10. awal lagi ni...tunggu lagi 15 hari lagi ..bru bole

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com