mrs secretary

Rabu, 10 Ogos 2011

wordless wednesday [21]

Assalamualaikum...(^ ^)

yang ni pun tak sabar... stok mercun + bunga api dah beli dah! heheheeeee

gambar dari koleksi peribadi

15 ulasan:

  1. nak pasang peita jgk kat umh..
    huhuuu

    BalasPadam
  2. huuuu .. nice picsa sis !

    nampaknya kemeriahan aidilfitri makin terasa :)

    BalasPadam
  3. malam ni jom main mercun?
    aku ade byk stock kah3..

    BalasPadam
  4. main mercun jgn sampai putus jari

    BalasPadam
  5. sis jangan lupa anum nak join main mercun

    BalasPadam
  6. @mykhalis
    tak boleh letak sini...nanti kena tangkap polis! heheheee

    BalasPadam
  7. pelita... haaaa puasa dan raya tanpa pelita rasa x syok pula..

    BalasPadam
  8. @Umie Artoqiemie
    jom!! kita lawan mercun sape paling kuat meletup...heheheee

    BalasPadam
  9. hamboi kak..
    dah siap pasang kat sekeliling umah ke..^^,

    BalasPadam
  10. wahhhhhhhhh kakakku mood sudah mari lar ;p

    dam dam dum bunyi mercun..

    BalasPadam
  11. @cik pulau
    tak lah, ni gambar tahun lepas punya! tak sabar je nak pasang tahun ni..

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com