mrs secretary

Khamis, 1 September 2011

Banyaknya duit raya!

Assalamualaikum...(^ ^)

Dah masuk raya ketiga dah, sekejap je kan?

Bila raya ni yang paling seronok adalah kumpul duit raya. Mas yang dah besar ni pun cemburu tengok anak² dapat kumpul duit raya sampai ratusan ringgit. Sekali dapat bukannya seringgit dua tapi RM5 atau RM10. Ada jugaklah sesekali tu dapat RM20, untungnya mereka.

Hari ini mereka dah sibuk suruh Mas kira berapa duit raya yang mereka dapat, padahal raya belum habis lagi. Tak sabar katanya nak tengok berapa banyak duit raya yang berjaya dikumpul. Siap pesan lagi suruh simpan dalam bank!

RM380 setakat raya ketiga

5 ulasan:

  1. mas 'pau' la sikit.... kira macam cukai...

    BalasPadam
  2. wah..boleh tahan..banyak juga tu..raya belum habis betul lgi ni..:)

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com