Logo KBBA

terkini dan sensasi

Isnin, 5 September 2011

Lepas raya kenduri kahwin pulak!

Assalamualaikum...(^ ^)

Masih dalam mood beraya sebab Mas masih bercuti lagi, esok akan kembali bertugas di pejabat seperti biasa. Camnelah nak kembalikan mood bekerja tu kan, hehehee!

Nampaknya lepas raya ni ramai yang telah bersiap sedia nak mendirikan rumahtangga, setakat ni Mas dah terima 5 undangan majlis perkahwinan dari kawan² Mas. Sebelah selatan ada, sebelah pantai timur ada, area Lembah Klang ada dan tak ketinggalan kat sebelah utara pun ada. 

Pening kepala nak pergi yang mana satu, dahlah semuanya pada tarikh yang sama. Nampaknya pergi kat area Lembah Klang je, dekat sikit. Yang lain tu sampaikan ucapan tahniah di angin lalu jelah.

Ada tak kawan² blogger yang nak kahwin lepas raya ni. Kalau ada, janganlah lupa jemput!


10 ulasan:

  1. semoga mereka berbahagia :)
    kan.. kan .. kan...

    kak mas,slmt kembali bekerja ye :)

    BalasPadam
  2. Memang lepas raya ni, banyak kenduri kahwin..:)
    selamat kembali bertugas Mas..Dgn mood raya lagi..:)

    BalasPadam
  3. erm.. ye kak, cmtu la ..kwn nina yg dok kt ulu selangor pn rasa.. kawasan pantai je..

    BalasPadam
  4. kita doakan mereka bahagia hingga akhir hayat.. dan kalau ada duit lebih, boleh beli sikit hadiah untuk mereka yang kita tak berkesempatan pergi atas jemputan mereka itu..

    BalasPadam
  5. mmg ramai yang kawen time raya ni :)

    BalasPadam
  6. salam mas,
    sama la kita...dah byk kad dapat ni...hehe

    BalasPadam
  7. sama la kak..br je ahad lps attend kenduri kawen membe asben..naseb membe2 kitorg majoriti duk lembah klang je..senang nk attend..hihi~ jimat duit lanje mkn gini =P

    BalasPadam
  8. edi kawen lpas raya. tp tak taw raya taun bile.. hehhe

    BalasPadam
  9. musim raya lah musim kahwin juga kan. sebab cuti! :) hehe tapi meriah lah kalau kahwin during raya. open house sekali kan terus dengan kenduri. jimat masa :)

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com