Logo KBBA

terkini dan sensasi

Selasa, 13 September 2011

saya suka awaklah!

Assalamualaikum...(^ ^)

Mas sebenarnya paling takut nak approve friend request dekat facebook dari orang yang Mas tak kenali... bukannya apa, takut ngan orang yang macam nilah!

semalam Mas ada approve satu friend request kat FB... biasanya sebelum approve Mas mesti akan tengok mutual friend dia! ada tak kawan2 dia yang Mas kenal... tapi semalam Mas lupa nak tengok, main approve je! pastu selang beberapa jam dia hantar private message kat inbox... "saya suka awaklah Mas, dah lama dah sebenarnya!"

erkkkkk, gila ke apa mamat ni! dah terang2 status perhubungan Mas kat FB tu berkahwin dengan... tak tengok ke? tiba2 pulak nak meluahkan perasaan macam tu... Mas pun apa lagi terus delete massage dia dan sekat dia dari memasuki profil FB Mas... tak pasal2 pulak kena bersoal jawab dengan husband Mas! dahlah Mas rahsiakan perkara ni dari husband... (tapi kalau husband baca entri ni mesti dia tau...huhuhuuu)

bahaya betul FB ni kan? sedangkan kita yang dah berstatus married ni orang boleh nak ngorat sesuka hati inikan pulak anak2 dara yang masih bujang tu! jadi sekarang kita kena lebih berhati2 dengan laman sosial FB ni... janganlah approve orang yang kita tak kenali sesuka hati!

huhuhuuu... SERAM!! gambar pinjam google

16 ulasan:

  1. betoi2, seeloknya kalo tak kenai, takyag nak approved

    BalasPadam
  2. betul tu kak mas..biasanye kalau ada kawan msg kat inbox kenalkan diri baru ai approve..kalau tak pending duk situ diam2 hehe..bahaya ooo skrg ;p

    BalasPadam
  3. Sebab tu la FB akak hanya utk kwn2 sekolah dulu..tu jer..org lain memang no entry!

    BalasPadam
  4. Sama la kita kak..MTT pon kalau nak approve tengok mutual friend..Kalau blogger biasanya kalau lama sangat tak approve dia akan send PM bagitaw dia blogger then baru approve..yela zaman sekarang ni macam macam benda tak di duga boleh jadi kan? =..="

    BalasPadam
  5. hihi... admire akak ekkk....

    BalasPadam
  6. rshsia ? hubby mesti baca blog kann...ehem ehem

    BalasPadam
  7. manusia zaman skang ni xkisah isteri org ke apa.. kekadang tu citarasa pelik2..isteri org pn nk kebas.. tp tindakak akak tu sgt2 tepat :D

    BalasPadam
  8. nasib baik lah akak jenis tak melayan,
    kalau ade yang jenis saje je nak test market even dah bergelar laki/bini orang,hadoyai lagi lah tak boleh handle,kan? :D

    BalasPadam
  9. nk share entri ni kt wall FB husband kak mas la.. hihi. guro je la. emmm, edi blom kena lagi. hihi

    BalasPadam
  10. @trigyy
    alah kalau tak share pun mesti dia tahu jugak...sebab dia baca blog akak diam2! heheehehehee

    edi bujang takpe!

    BalasPadam
  11. eeee.. bahaya ek...

    tpi itu tandanya mas ni msih hot, tu yg dia nak try ...hihi

    BalasPadam
  12. kak mas, sebab tu ramai yg kata facebook ni perosak rumah tangaa orang! hati2 ye kak mas. sebab orang lian, keluarga kita boleh pecah belah. kita tak bersalah pun. em sy rasa nk tutup gak fb sy ni. :/

    BalasPadam
  13. kita pon main approve je request. igt kot2 customer.. nampak gaya kene buat acc lain ni

    BalasPadam
  14. aiyaaaaaaakkk
    kak masss
    huhuhuhu
    adimire nih
    mmg mentakotkan..huhuhuh

    BalasPadam
  15. nasib baek takde org ngorat (^_^)

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com