Logo KBBA

terkini dan sensasi

Isnin, 24 Oktober 2011

Cantik tradisional atau moden

Assalamualaikum...(^ ^)

Semua orang nak cantik, bagaimana caranya terpulang pada individu itu sendiri. Ada yang lebih suka cara tradisional dan tak kurang jugak yang suka cara moden.


Memilih cara tradisional sebenarnya adalah yang terbaik. Memanglah kesan sampingannya agak lambat tapi jika kita rajin dan konsisten, hasilnya pasti berkesan. Kalau buat sekali dua je pastu nak harapkan kesan yang cepat memang tak bolehlah, hari² kena buat tanpa rasa jemu.

Tapi ada segelintir yang nak kekal cantik dengan cara mudah, hanya guna kaedah perubatan yang moden. Ambil suntikan atau makan pil² kecantikan sahaja, pasti akan nampak hasilnya dengan cepat dan pantas. Cuma kena berhati-hati, kadang² ia mendatangkan kesan sampingan yang memudaratkan. Jadi sebelum cuba fikir dulu, sanggupkah tanggung risiko!

Cara mana yang kita pilih tidak salah sebenarnya, cuma kita kena percaya dan yakin. Kalau nak cantik secara semulajadi pilihlah cara tradisional, lebih selamat dan sah tiada yang memudaratkan.

Suka cara tradisional dan cantik yang semulajadi!

6 ulasan:

  1. wahh kak mas header baru hehehe ;)

    tradisional kesannyer nampak lambat skit tapi tak memudaratkan..

    modern..cepat..ada yg bagus..ada yg lagi teruk..aihh kena pndai pilih ;)

    BalasPadam
  2. yes betul! petua tradisi lebih bernilai dari krim ribuan ringgit :D

    BalasPadam
  3. cara traditional mmg terbaik...sesuai utk org yg sabar dan rajin.

    Macam saya sekali je kot pahtu kelauttt la. huhu

    BalasPadam
  4. Nadh suka cara tradisional kak. :D

    BalasPadam
  5. cantik tradisional lebih cantik dan elok berkesan. kalau yg cucuk2 ni, bila tak cucuk muka jd kendur. mmg tak tahan lama. seeloknya jgn ajar kulit muka kita biasa dengan bahan kimia :)

    BalasPadam
  6. suke cntik tradisioanl
    sume asli
    original
    nature
    hehhehe =]

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com