Logo KBBA

terkini dan sensasi

Sabtu, 15 Oktober 2011

program jalan kaki lagi

Assalamualaikum...(^ ^)

sumber poster dari facebook KKM
nampaknya program sebegini telah menjadi kewajipan Mas untuk menyertainya... pantang dengar ada program jalan kaki ni, Mas pasti tak lepaskan peluang untuk menyertainya! program jalan kaki kali ini ialah Walkathon sempena Majlis Perasmian Minggu Kesedaran Pendermaan Organ... ia akan diadakan di Stadium UKM Bangi pada jam 7.30 pagi esok!

sebagai warga kerja Kementerian Kesihatan mestilah Mas kena sertai program ni kan? lagipun ini sajalah cara Mas nak jaga kesihatan dan hilangkan stress setelah penat bekerja... mudah saja program jalan kaki ni! kita jalan secara santai dan bila dah berpeluh badan akan rasa segar dan sihat!

yang untungnya dapat t-shirt percuma dan goddies bag... disamping tu boleh tengok persembahan artis! best kan? di samping jaga kesihatan badan kita boleh enjoy!

13 ulasan:

  1. aktiviti seperti itu bagus dijalankan kerna ianya sangat bermanfaat disamping kita merehatkan minda dan menyihatkan tubuh badan..ayuh walkathon :))

    BalasPadam
  2. txs for the info kak mas. sy dah lama sgt tak berpeluh. jd sakit badan ni. tulang pun rse mcm rapuh je. hehe

    BalasPadam
  3. kalau duk study ukm lagi ni..
    haruslah join ni.. hehehe

    BalasPadam
  4. jauh kalau dekat dah join sekali kak. kalau jogging dari rumah ke sana lagi sihat kan kak? haha

    BalasPadam
  5. @Namee Roslan
    buat kat rumah pun boleh, jalan2 keliling rumah bagi berpeluh!

    BalasPadam
  6. salam mas...satu riadah yg bagus sekali...enjoy mas...:)

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com