Logo KBBA

terkini dan sensasi

Khamis, 6 Oktober 2011

tak sabar tunggu esok!

Assalamualaikum...(^ ^)

sumber gambar dari mynewshub.my
pastinya rakyat Malaysia tak sabar nak tunggu esok... sama juga dengan Mas! tak senang duduk dah ni... tak sabar nak tunggu jam 3.30 petang esok! bos Mas pun sama, siap suruh batalkan meeting petang esok semata2 nak tengok bajet...

katanya bajet 2012 ni adalah bajet pilihanraya... tapi walau apa pun, apakah ada kenaikan gaji dan bonus seperti yang digembar-gemburkan... harapan Mas moga Bajet 2012 ni mampu memberi kebaikan kepada semua rakyat Malaysia! 

semoga nasib golongan pendapatan rendah juga terbela dan terjamin... selain dari tu Mas harap juga kenaikan harga barang lebih terkawal... janganlah dah diberi kenaikan gaji dan bonus harga barang pun dinaikkan sehingga melambung tinggi!

tapi siapa pun kita, apa pun jawatan kita atau adakah kita kakitangan awam atau swasta pasti kita harapkan sesuatu yang terbaik daripada bajet tahun ini... jadi moga harapan itu jadi kenyataan!

6 ulasan:

  1. harap2 ada yg mengembirakan kt semua

    BalasPadam
  2. moga ada berita gembira buat kita smua.. bukan utk sektor kerjaraan saje... :)

    BalasPadam
  3. jangan lar ada kenaikan yang tinggi hendaknyer..

    BalasPadam
  4. halo my dear!!!!
    rindu kamuuuuuuuuuuuu!!!
    tak suke bajet!! tak suke!! hehehe

    BalasPadam
  5. heeee
    moge ada kabo gembire an =]

    BalasPadam
  6. mintak mintak naikla gaji ye mas...

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com