mrs secretary

Rabu, 5 Oktober 2011

wordless wednesday [34]

Assalamualaikum...(^ ^)

perjalanan pergi balik ke pejabat selama 5 hari bekerja... sekali je boleh dapat camni!

444.4 kilometer

10 ulasan:

  1. wow..
    jauh ke sis tempat keja?

    BalasPadam
  2. haippp kak mass.......! pi jalan mane tu?erkkk... ta pakai seat belt ea???

    BalasPadam
  3. hehehe angka bertuah tu :)
    bukan senang nak jumpa berganda ganda kan kak mas..

    tapi cina tak suka itu 4..melayu tak de hal la ekeke

    BalasPadam
  4. @Anum
    jauh jugaklah.. 60 km pergi dan balik!

    BalasPadam
  5. @Niena Pengembara Ilahi
    masa ni berhenti kat stesen minyak utk isi minyak... tiba2 tgk no km tu cantik terus snap! heheheee

    BalasPadam
  6. @PinKy MoMMa
    tulah... bertuah tu! sekali je boleh dapat! kalau kasi cina memang dia takde mau punya...heheheee

    BalasPadam
  7. mmg sekali je boleh dpt no. gini..sy pernah dpt no 1234 gitu..=)

    BalasPadam
  8. wahhhhhhhhhhh~ macam nombor followers lak kan..ekeke

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com