mrs secretary

Ahad, 27 November 2011

Berkelah di Sungai Lepoh

Assalamualaikum...(^ ^)

Syoknya berkelah! Bukan setakat berkelah je, siap mandi hujan lagi. Syok wooooo!


Kami sampai di Sungai Lepoh lebih kurang jam 2 petang setelah sesat jugaklah nak cari sungai tu, maklumlah pertama kali pergi sini. Ketibaan kami disambut dengan hujan yang agak lebat, terpaksalah lepak dalam kereta dulu sementara tunggu hujan berhenti.

Hampir ½ jam jugaklah kami menunggu dan alhamdulillah, hujan berhenti. Pastu terus langit cerah dan matahari pun muncul. Apa lagi, terus keluarkan bekal yang bawa dari rumah tadi. Makan dan terus mandi manda sehinggalah hujan turun sekali lagi.

Sungai kat sini menarik jugak, airnya sangat jernih dan kawasan di sekeliling sungai pun bersih. Tenang sangat rasanya bila lihat permandangan yang cantik, dan yang paling seronok bila dapat celupkan kaki kat dalam sungai tu. Sejuk dan segar je!

Lain kali boleh datang berkelah lagi, jom layan gambar pulak.






5 ulasan:

  1. Uwaaa snoknye

    iffh pon de masalah

    tp bukan mslh wanita

    nk mndi gak

    BalasPadam
  2. assalamualaikum mas...bestnya dpt pergi berkelah bersama2 keluarga...:)

    BalasPadam
  3. waahhhh... bestnya..
    sg kat depan umah sy bukan macam ni kak..
    sg kelate tu haaa...huuuuu~

    BalasPadam
  4. heheh. tgk ayahnya pun excited. hehe. :D seronoknya kak mas :)

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com