Logo KBBA

terkini dan sensasi

Sabtu, 19 November 2011

Moga EMAS dalam genggaman

Assalamualaikum...(^ ^)

Tahniah Malaysia! 

Tahniah Harimau Muda!

Akhirnya berjaya jugak mara ke peringkat akhir setelah berhempas pulas selama 90 minit di atas padang. Tahniah kepada Fakri kerana berjaya menjaringkan gol kemenangan Malaysia!

Memang stress gila menunggu gol kemenangan tu, rasa macam kena sakit jantung je. Peluang demi peluang dibiarkan begitu sahaja, masa tu Mas rasa macam dah takde harapan untuk kita memburu pingat emas. Tapi berkat semangat bermain habis-habisan oleh pasukan Harimau Muda dan sokongan padu dari rakyat Malaysia, impian jadi kenyataan.

Diharap pasukan Harimau Muda dapat bermain dengan lebih baik lagi dalam perlawanan akhir nanti. Samada kita akan bertemu Vietnam atau Indonesia itu belum pasti lagi. Kalau bertemu sang garuda sekali lagi, semoga pasukan kita jangan gentar. Patahkan sayap mereka seperti permainan sebelum ini, kalau bertemu Vietnam pulak janganlah terlalu yakin sebab kita tak tahu lagi kekuatan mereka.

Semoga emas berada dalam genggaman Harimau Muda!


6 ulasan:

  1. huhhh.. tahniah jugak..
    tengok berjemaah tadi dengan anak buah and kazen yang baru lepas sunat..hahhahah..

    naseb baek tak melompat budak berdu tu..

    BalasPadam
  2. wow..teruja nya kak.
    kak memang minat bola ea?.

    BalasPadam
  3. moga mereka berjaya menentang Indonesia nanti..

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com