terkini dan sensasi

Sabtu, 12 November 2011

Semua bermula dari rumah

Assalamualaikum...(^ ^)

Minat anak² ni kita jangan sekat. 

Mana tahu suatu hari nanti minat mereka itu boleh membanggakan kita.


Semuanya bermula dari rumah, di rumahlah Mas biarkan mereka mengasah bakat mereka. Walaupun hanya dengan barang permainan, jika minat mereka itu mendalam tak mustahil boleh bertambah maju kan? Walaupun nampak macam tak logik je, tapi sekurangnya mereka minat dan mencuba. Bakat tu boleh diasah di mana² sahaja, dari rumah dan akhirnya membawa ke gelanggang boling yang sebenar.

Apa yang mereka pratikkan di rumah tu membuahkan hasil. Anak Mas, Atikah tu pernah mewakili sekolah dan daerah dalam permainan boling ni. Pasukan boling sekolah dia pun pernah menjuarai pertandingan peringkat daerah tu. Anak Mas pun pernah memenangi pertandingan peringkat sekolah, jadi tak sia²kan latihan di rumah berbekalkan bowling mainan je.

Minat dalam diri dan bakat yang diasah pasti membuahkan kejayaan, tidak kiralah di mana pun!

Pencapaian terbaik Atikah

7 ulasan:

  1. Seumur hidup.. 3 kali jer main boling... Longkang tu mcm bestfren je..

    BalasPadam
  2. aah betol kak

    kalau kite didik dr kecik

    xde mslh

    BalasPadam
  3. aah betol kak

    kalau kite didik dr kecik

    xde mslh

    BalasPadam
  4. huwaaa
    mana tumpah kuah kalau tak ke nasi ye kak
    ikot mama die la ni
    betol2
    sebab minat nilah pupuk semangat berusaha =]

    BalasPadam
  5. FB yang baru nie payah sgt...Lyn pun x jumpe FB Mas. search by email je la
    shazlyndz@yahoo.com

    BalasPadam
  6. wow!! siap memang pertandingan bowling! itu bagus dan cukup membanggakan ! mana tahu boleh jd atlet Malasysia ! :)

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com